geen internet Haarlem 2014

  • 22 April 2024
  • 33 reacties
  • 280 Bekeken

KPN is op dit moment ongevraagd bezig met het aanleggen van glasvezel. Ik gaf al aan dat ik via Odido glasvezel had en dus weigerde. Nu leggen ze het toch aan, ook een kabel bij mijn huisnr en, wat ik al voorzag, ze maken nu de stoep open en ligt mijn internet eruit …

 

KPN al tweemaal klacht ingediend. KPN doet niets dan hun glasvezel door je strot duwen. Odido kunnen jullie, nu ik geen internet meer heb, een klacht doen? Dit verhelpen?

Teresa van Odido 27 dagen geleden

Welkom op onze Community! @MishNicole 

Jeetje, goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik help je graag verder, zodat je weer heerlijk van onze diensten kunt genieten! 💜

Ik zie inderdaad dat je geen internet meer hebt. Wil je mij vertellen welke lampjes er branden op het modem en het ONT (kleine witte of zwarte kastje tussen de modem en het glasvezelpunt)?

Laat je het mij weten? Dan kan ik er voor zorgen dat dit door de juiste mensen wordt opgelost. 

Ik wil natuurlijk niet dat je zonder internet zit. Ik heb je daarom gelijk een Unlimited Voucher code gestuurd. Hiermee kun je een Hotspot maken en deze koppelen aan je andere apparaten. Op die manier kan je toch gebruik maken van het internet, handig toch? 

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd iets voor je kan doen? Weet dat ik altijd voor je klaar sta, ik ben hier om deze situatie te vergemakkelijken! 😊

Bekijk origineel

33 reacties

Reputatie 7
Badge +5

@MishNicole Ik heb meteen het verzoek ingediend om het 4G modem te regelen. Dit doen we bij hoge uitzondering, waar jij onder valt. We hebben nog geen nieuwe informatie van Open Dutch Fiber. Je ontvangt het modem morgen al, met een instructie hoe je hiermee kunt werken!

Reputatie 3

Ja het is heel vervelend dat dit soort dingen zo lang duren echter is dit precies de consequentie van de zo geliefde marktwerking die iedereen zo graag wilde. Er mochten geen partijen meer zijn die alles zelf regelen maar alles moest onderverdeeld zijn en dan krijg je dus precies wat er nu gebeurt.

Partij 1 moet partij 2 aansturen die vervolgens partij 3 de opdracht geeft om iets te doen, die moet vervolgens weer toestemming vragen om ergens te mogen graven.

Je weet het, bij elke partij, zodra iemand door een kabel heen gaat ben je minimaal een paar weken zoet. Dus bereid je er maar op voor dat je nog even zonder zit en een alternatief haalt. Als het zo belangrijk is en je moet er vrij voor nemen omdat je niet kunt werken is 40 euro voor een maand niet zoveel. Aan het eind de factuur weer naar de provider sturen omdat ze die tijd niet geleverd hebben zodat die hem weer door kan zetten naar de andere partijen.

Ja het is heel vervelend dat dit soort dingen zo lang duren echter is dit precies de consequentie van de zo geliefde marktwerking die iedereen zo graag wilde. Er mochten geen partijen meer zijn die alles zelf regelen maar alles moest onderverdeeld zijn en dan krijg je dus precies wat er nu gebeurt.

Partij 1 moet partij 2 aansturen die vervolgens partij 3 de opdracht geeft om iets te doen, die moet vervolgens weer toestemming vragen om ergens te mogen graven.

Je weet het, bij elke partij, zodra iemand door een kabel heen gaat ben je minimaal een paar weken zoet. Dus bereid je er maar op voor dat je nog even zonder zit en een alternatief haalt. Als het zo belangrijk is en je moet er vrij voor nemen omdat je niet kunt werken is 40 euro voor een maand niet zoveel. Aan het eind de factuur weer naar de provider sturen omdat ze die tijd niet geleverd hebben zodat die hem weer door kan zetten naar de andere partijen.

@MishNicole Ik heb meteen het verzoek ingediend om het 4G modem te regelen. Dit doen we bij hoge uitzondering, waar jij onder valt. We hebben nog geen nieuwe informatie van Open Dutch Fiber. Je ontvangt het modem morgen al, met een instructie hoe je hiermee kunt werken!

@Cheyenne van Odido Vriendelijk dank vd moeite! Eindelijk een actie voor mij als klant. 

@Jaapje78 Er komt gelukkig een alternatief mijn kant op en het klopt. Ik weet dat er een gemeente is die het recht bij 1 heeft gelaten om dit te voorkomen. Mijn gemeente heeft inderdaad verschillende waardoor het een wir war is bij de huizen aan uit de grond stekende kabels in allemaal kleuren en ben ik niet de enigste waar dit is gebeurd. Wat ik wél merk is dat de ene provider het sneller oplost dan een ander. In mijn geval dus een langdurige kwestie en is dit (mijn casus) een hoofdpijn dossier... letterlijk & figuurlijk met de ene flater na de ander. 

@MishNicole Ik heb meteen het verzoek ingediend om het 4G modem te regelen. Dit doen we bij hoge uitzondering, waar jij onder valt. We hebben nog geen nieuwe informatie van Open Dutch Fiber. Je ontvangt het modem morgen al, met een instructie hoe je hiermee kunt werken!

@Cheyenne van Odido Hoi, vandaag vrijdag 10 mei en nog geen modem ontvangen... Wel op dinsdag 7 mei een mail dat er een pakket aankomt via Intrapost maar noppes. 

Dag 19 zonder...

@Odido En nu gaat het hoofdpijn dossier verder.

Gisteravond 4 mannen op de stoep die het hebben gefixt. Super vriendelijke mensen en fijn dat het klaar is...dacht ik..echter geeft Intrapost nu aan dat het pakket met de router bezorgd is op 10 mei om 17.17 maar ik heb dit helemaal NIET ontvangen!! Dit was ook de tijd dat de mannen hier bezig waren en het dus onmogelijk is dat pakketje is afgegeven!! Ik heb al een mail verzonden naar Intrapost met cc Odido en Keepgo Europe. 

Gezien Trustpilot en Intrapost en de reacties met status bezorgd maar niet ontvangen ga ik er, deed ik al niet, niet vanuit dat de mannen dit wel ontvangst hebben genomen. Ofwel, nu wel aansluiting maar geen mogelijkheid om de router netjes retour te sturen...

 

Reputatie 6
Badge +2

@MishNicole Allereerst super fijn dat de verbinding is hersteld dat is het aller belangrijkste! 😀

Ik heb meteen de vergoeding voor de tijd dat je geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten in het systeem gezet. Het systeem berekent dit bedrag automatisch en dit zal worden verrekend met een volgende factuur. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging. 

Uiteraard help ik je graag verder met het uitzoeken waar het 4G modem is gebleven. Op dit moment kan ik niet zoveel doen, omdat het weekend is, maar wil je mij alvast de screenshots van jouw e-mail naar Intrapost sturen in een privébericht? Ik pak dit dan morgen gelijk voor je op! 

@MishNicole Allereerst super fijn dat de verbinding is hersteld dat is het aller belangrijkste! 😀

Ik heb meteen de vergoeding voor de tijd dat je geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten in het systeem gezet. Het systeem berekent dit bedrag automatisch en dit zal worden verrekend met een volgende factuur. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging. 

Uiteraard help ik je graag verder met het uitzoeken waar het 4G modem is gebleven. Op dit moment kan ik niet zoveel doen, omdat het weekend is, maar wil je mij alvast de screenshots van jouw e-mail naar Intrapost sturen in een privébericht? Ik pak dit dan morgen gelijk voor je op! 

Hoi,

Hier staat wel de optie bijlage toevoegen maar niet in een prive gesprek. 

 

Reputatie 6
Badge +2

@MishNicole Dank je wel voor je terugkoppeling! Je kunt de stukken naar mij sturen d.m.v. het gebruik van WeTransfer. Ik leg je graag uit hoe je dit doet! Ga naar: https://wetransfer.com/. Onderaan de pagina klik je op 'Ik wil alleen bestanden versturen'. Vervolgens klik je op de blauwe plus knop om bestanden te uploaden. Je vult bij beide opties jouw eigen e-mailadres in. De link naar de bestanden wordt nu naar jouw e-mail verstuurd. Kopieer de link en deel deze met ons in het topic. Alvast super bedankt voor de genomen moeite, we waarderen het enorm!

Reageer