Geen internet sinds vrijdag, klantenservice niet bereikbaar

  • 5 September 2023
  • 2 reacties
  • 88 Bekeken

Hallo,

Sinds vrijdag heb ik geen internet meer. Het PON lampje knippert, LOS staat helemaal uit en op het modem is het wereldbolletje rood. Ik probeer online van alles te vinden, want daar verwijst alles op de website naar. Alles in- en uitgeschakeld, ook stekkers eruit, kabels gecheckt, alles. En als ik wil bellen wordt na een verhaaltje de verbinding meteen verbroken.

Ik wil dat het probleem zsm verholpen wordt. Mijn aansluiting kostte al 15 belletjes om in orde te maken, dit wil ik niet nog een keer meemaken. Voor nu zie ik graag een code voor onbeperkt internet, zodat ik de hotspot van mijn mobiel kan gebruiken. En een pauze van de factuur vanaf vrijdag.

Groet, David 

Cal van Odido 8 maanden geleden

Hoi @David eeeeeeeuh, top dat je hier aandacht voor vraagt en heel fijn dat je al stappen hebt ondernomen om dit op te lossen! Als ook het resetten van de Media Converter te herkennen aan het PON en LOS lampje dit resultaat blijft houden, zal er hoogstwaarschijnlijk een monteur jouw kant op moeten komen. Heel graag duik ik snel jouw abonnement in om je te hulp te schieten, alleen heb je jouw Odido abonnement nog niet gekoppeld aan jouw Community account. Daarom wil ik je vragen om je klantnummer op te zoeken in je mijn Odido account op deze pagina en het klantnummer in je Community profiel te zetten. In de tussentijd stuur ik je snel een vouchercode toe via een privébericht. Ook over de factuur hoef je jezelf geen zorgen te maken, dit kunnen we achteraf absoluut voor je crediteren.

Hiermee kan ik snel meer voor je betekenen, ik ga hier heel graag voor je achteraan! 💪

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @David eeeeeeeuh, top dat je hier aandacht voor vraagt en heel fijn dat je al stappen hebt ondernomen om dit op te lossen! Als ook het resetten van de Media Converter te herkennen aan het PON en LOS lampje dit resultaat blijft houden, zal er hoogstwaarschijnlijk een monteur jouw kant op moeten komen. Heel graag duik ik snel jouw abonnement in om je te hulp te schieten, alleen heb je jouw Odido abonnement nog niet gekoppeld aan jouw Community account. Daarom wil ik je vragen om je klantnummer op te zoeken in je mijn Odido account op deze pagina en het klantnummer in je Community profiel te zetten. In de tussentijd stuur ik je snel een vouchercode toe via een privébericht. Ook over de factuur hoef je jezelf geen zorgen te maken, dit kunnen we achteraf absoluut voor je crediteren.

Hiermee kan ik snel meer voor je betekenen, ik ga hier heel graag voor je achteraan! 💪

Mijn topic is naar tevredenheid opgelost. Bedankt @Cal van Odido voor je medewerking 👍

Reageer