Beantwoord

Geen toegang tot Mijn T-Mobile

  • 19 August 2023
  • 2 reacties
  • 62 Bekeken

Hoi. Ik heb een paar dagen geleden T-Mobile Home besteld, maar heb geen toegang tot mijn account. Ik heb verschillende keren geprobeerd het wachtwoord opnieuw in te stellen, maar ik krijg elke keer een foutmelding dat het verkeerd is.

icon

Beste antwoord door Seccie 19 August 2023, 14:07

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Radoo, ik wil je allereerst van harte welkom heten bij ons! 😄

Ik heb het gelijk voor je nagekeken en ik zie dat er nog geen My T-Mobile account is aangemaakt op jouw e-mailadres. Dit is waarschijnlijk de reden dat je jouw wachtwoord niet kan wijzigen. Gelukkig kan je wel een heel nieuw account aanmaken via onze website. Nadat je een heel nieuw account hebt aangemaakt, zou je zonder problemen moeten kunnen inloggen en de gegevens van jouw T-Mobile Thuis bestelling kunnen inzien! Laat je het me weten als het gelukt is? 

 

Hoi @Radoo

Ik geloof dat er nog steeds sprake is van een storing m.b.t. de Mijn T-Mobile omgeving. 
Wees gerust deze storing is in onderzoek, maar ik verwacht dat een moderator je kan helpen (na verificatie) met het resetten opnieuw instellen van je account gegevens. Mocht het niet lukken om de gegevens opnieuw instellen, dan zal er een nieuw account moeten worden aangemaakt gekoppeld met de diensten die je nu afneemt. Moderators reageren op berichten op volgorde van binnenkomst. 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Radoo, ik wil je allereerst van harte welkom heten bij ons! 😄

Ik heb het gelijk voor je nagekeken en ik zie dat er nog geen My T-Mobile account is aangemaakt op jouw e-mailadres. Dit is waarschijnlijk de reden dat je jouw wachtwoord niet kan wijzigen. Gelukkig kan je wel een heel nieuw account aanmaken via onze website. Nadat je een heel nieuw account hebt aangemaakt, zou je zonder problemen moeten kunnen inloggen en de gegevens van jouw T-Mobile Thuis bestelling kunnen inzien! Laat je het me weten als het gelukt is? 

Reageer