Geen verbinding Zyxel T56 Harman Kardon

  • 22 February 2024
  • 28 reacties
  • 292 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Hallo,

Ik heb sinds September het modem Zyxel T56. Mijn Harman Kardon Citation One werkte de eerste weken zonder probleem. Echter, sinds een paar weken maakt hij geen verbinding meer met het internet.. Ik heb de speaker al opgestuurd naar Harman Kardon en meerdere telefoongesprekken gehad met de klantenservice van Odido. Er is niets met de speaker aan de hand en eigenlijk lijkt er niemand te zijn die een oplossing heeft.

De dame van de klantenservice gaf aan dat ik via deze wet nog kon proberen om geholpen te worden. Dus bij deze, is er iemand die mij kan helpen?

 

Groetjes, Bart.

Cal van Odido 2 maanden geleden

Hoi @Bart., goed dat je aan de bel trekt, ik verwacht dat wij hier inderdaad een oplossing voor hebben! De speaker kan waarschijnlijk niet goed overweg met de oude firmware op het modem. Ik zal je aanmelden om je firmware te updaten naar een nieuwere versie en vervolgens zal je binnen enkele werkdagen resultaat merken.

Ik ga voor je duimen dat er snel resultaat is, ik geef je door voor de firmware update!

Bekijk origineel

28 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Bart., goed dat je aan de bel trekt, ik verwacht dat wij hier inderdaad een oplossing voor hebben! De speaker kan waarschijnlijk niet goed overweg met de oude firmware op het modem. Ik zal je aanmelden om je firmware te updaten naar een nieuwere versie en vervolgens zal je binnen enkele werkdagen resultaat merken.

Ik ga voor je duimen dat er snel resultaat is, ik geef je door voor de firmware update!

Hey @Cal van Odido,

Dat klinkt goed! Ik hoop dat dat inderdaad de oplossing is!! Moet ik dan over een aantal dagen nogmaals proberen verbinding te maken?

En even terugkomend op jouw reactie op mijn reactie. Excuses voor de dubbele melding, ik dacht dat ik iets verkeerd had gedaan door te reageren op dat andere bericht, vandaar dat ik nog een eigen topic had aangemaakt.

Bedankt voor je hulp in ieder geval. Kun je mij laten weten als de update aan mijn firmware is gelukt?

Gr. Bart

Reputatie 4
Badge

@Cal van Odido dit probleem bestaat nu ruim 2,5 maand. Sinds anderhalve maand is er bekend wat de oorzaak is, sinds ruim een maand is er een oplossing voor. Zou het misschien, heel misschien, een idee zijn om jullie telefonische helpdesk hier ook van op de hoogte te stellen?

Nu zijn er nog bosjes mensen die hun apparatuur waar niets mis mee is naar de fabrikant terugsturen voor reparatie, met vermijdbare kosten en ergernis tot gevolg.

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Bart., dit zal maandag uiterlijk gebeuren! We houden je op de hoogte. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @henkdeleeuw, ik begrijp je reactie volkomen! Wij doen ons best om dit te delen. Wij waarderen je feedback! Groetjes, Ishana

Hoi @Ishana van Odido, helemaal top. Thanks!

Jij ook een goed weekend!

Hoi @Cal van Odido & @Ishana van Odido.

Het is gelukt! Vandaag merkte ik dat de wifi uitviel en daarna weer verbinding maakte. Ik nam aan dat dit betekende dat de firmware was geüpdatet. Toen ik daarna m'n HK citation one weer probeerde te koppelen maakte hij meteen verbinding met het internet!!

Bedankt voor jullie hulp.

Groet, Bart.

 

Reputatie 6
Badge +2

@Bart. Super fijn om te lezen dat alles weer werkt naar behoren! 😀

Beste @Cal van Odido, @Ishana van Odido, @Teresa van Odido 

 

Ik heb hetzelfde probleem (ondertussen al nieuwe Harman Kardon boxen ontvangen en nog steeds geen verbinding). De boxen worden gevonden in de Google Home App maar kunnen geen verbinding met wifi maken. Na meerdere malen contact met de klantenservice ben ik verwezen naar de community. Is het mogelijk om voor mij ook de firmware te updaten? Alvast hartelijk bedankt.

 

Met vriendelijke groet,

Rineke 

Goedenavond,

Ik heb ook al maanden last van dit probleem. Kan niks met de speakers, erg frustrerend. Graag zie ik ook een oplossing tegemoet door bijv. de firmware-update.

 

Coen

Reputatie 7
Badge +5

Hi @RinSa, geen probleem! Je staat op de lijst en ontvangt de firmware update snel. Dank voor je geduld!

@Coendehaas voor jou wil ik het ook graag regelen maar ik kan geen abonnement vinden op het e-mailadres van jouw Community profiel. Wil je jouw klantnummer (drie letters vijf cijfers) toevoegen aan jouw profiel en mij een seintje geven als dit is gedaan? Dankjewel!

@Cheyenne van Odido 

Bedankt! Heb ik toegevoegd hoor, staat op naam van de vrouw :)

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Coendehaas, bedankt voor het opzoeken van het klantnummer! Ik wilde je meteen op de lijst zetten voor een firmware update van het modem, alleen komt het klantnummer in je profiel niet overeen met een abonnement? Ik zie wel dat het klantnummer het juiste format volgt, namelijk 3 letters gevolgd door 5 cijfers, alleen komt hiermee geen abonnement naar voren. Kan je controleren of er nog een verschil in het opgegeven en werkelijke klantnummer zit?

Ik ben benieuwd, wij helpen je graag aan de update! 😄

@Cal van Odido 

Typefoutje, is aangepast!😉

Reputatie 6
Badge +2

Super, dank je wel! @Sven-Odido Kun je @Coendehaas op de lijst zetten?

Reputatie 4
Badge

Hoi @henkdeleeuw, ik begrijp je reactie volkomen! Wij doen ons best om dit te delen. Wij waarderen je feedback! Groetjes, Ishana

Ik had je antwoord gelike, maar er worden nog steeds mensen met een Harman Kardon soundbar (of JBL, of Remarkable, Wiim, Cloudkey, etc. etc. etc) door de telefonische helpdesk door een heel stel nutteloze tests heen geleid, terwijl die met de standaard _b8_ firmware onmogelijk kan connecten.

Je gaf aan dat jullie dit door zouden geven, maar kennelijk is dat onmogelijk.

Like dus weer ingetrokken.

Reputatie 6
Badge +2

@henkdeleeuw We zijn er mee bezig! Tot die tijd helpen we iedereen die hier last van ervaart alvast graag. 

Hoi,

@Teresa van Odido 

Ik heb nét Harman Kardon aangeschaft en kom erachter dat het niet werkt. Mijn modem staat ook op versie b8; contact gehad met de helpdesk; geven aan dat het alleen via de community aan te vragen valt … ?

Mevrouw in kwestie zou mijn modem updaten; maar hij staat nog op B8; Willen jullie mij verder helpen? Of wil @Sven-Odido zorgen dat deze geupdate kan worden?

 

Alvast bedankt!

Reputatie 6
Badge +2

@Johnny1980 Komt in orde, ik heb je gelijk op de lijst gezet! 

@Teresa van Odido nog niks veranderd hier. Kan je ervoor zorgen dat mijn modem de update ontvangt?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Coendehaas, sorry dat je door onze vingers hebt geglipt, ik ga hier meteen voor je achteraan zodat de update snel voor je uitgevoerd kan worden! Met een beetje geluk kunnen wij vandaag nog je firmware updaten, anders wordt het vlak na het weekend.

Ik ga hier voor je achteraan, ik hoop zo snel mogelijk je modem een flinke update te geven! 💪

Goedenavond,

 

Heb een Harman Kardon speaker gekocht die geen verbinding kan maken. 

Kunnen jullie een update voor me uitvoeren? 

 

Reputatie 7
Badge +5

Zeker weten @R.T.! Ik heb je op de lijst voor de firmware update gezet. Deze zal je vermoedelijk tegen het einde van de dag ontvangen!

Heb contact gehad met de klantenservice en volgens mij hebben ze al een update uitgevoerd. Ik ga dit vanavond testen 

Hallo,

 

Wij hebben ook een harman kardon speaker, en deze werkt net als bij vele anderen niet.

Graag zouden wij net als meerdere mensen een update willen zodat het wel gaat werken.

Reageer