geluid bij wedstrijden

  • 28 February 2024
  • 4 reacties
  • 34 Bekeken

Hoe komt het dat het stadiongeluid bij een voetbalwedstrijd regelmatig wegvalt tot dat de commentator weer gaat praten?

Iemand een idee 

Cal van Odido 2 maanden geleden

Hoi @Jackvdh, goed dat je dit aankaart, ik los dit graag voor je op! Heb je dit op meerdere zenders of alleen op een specifieke sportzender? Hoe lang ervaar je dit probleem al? Maak je gebruik van eigen audioapparatuur?

Ik ben benieuwd, ik zie je graag weer snel volledig genieten!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Jackvdh, goed dat je dit aankaart, ik los dit graag voor je op! Heb je dit op meerdere zenders of alleen op een specifieke sportzender? Hoe lang ervaar je dit probleem al? Maak je gebruik van eigen audioapparatuur?

Ik ben benieuwd, ik zie je graag weer snel volledig genieten!

Alle zenders en hoofdzakelijk bij voetbal wedstrijden 

Groet Jack 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Jackvdh, ik heb nog wat aanvullende vragen voor je: 

  • Kijk je tv via een TV Box of gebruik je hiervoor de Odido TV App? 
  • Gaat het om live tv kijken, om terugkijken, opnames of alles? 
  • Heb je voor mij een voorbeeld van een datum en tijdstip waarop dit probleem voor kwam? En op welke zender en welk programma was je op dat moment aan het kijken? 
  • Speelt dit ook als je bijvoorbeeld via de mobiele app tv kijkt? 
  • Heb je een filmpje van voor mij van het probleem? Deze kan je via WeTransfer in dit topic plaatsen. 

Dan kunnen we hiermee aan de slag gaan voor je! 

Het probleem doet zich voor bij alle zenders bij voetbalwedstrijden en het geluid van de tribune valt weg en op het moment dat de commentator wat zegt komt het terug ik kijk via tv box het kleine zwarte kastje

Heb geen voorbeelden 

Het is ook ik nu zit te kijken naar ajax Utrecht en heb geen last 

Maakt niet espn ziggo of nlsport

Reageer