Beantwoord

Glasvezel mogelijk?

  • 14 October 2023
  • 9 reacties
  • 89 Bekeken

Reputatie 2

Heb ASDL aansluiting bij Odido en ben daar zeer tevreden over. Ik zag via de postcode check dat glasvezel abonnement mogelijk is?

We hebben de aansluiting al in de meterkast zitten 

Zou iemand van Odido mij hier antwoord op kunnen geven?. Alvast bedankt, heb mijn gegevens in mijn profiel staan. 

icon

Beste antwoord door Waqqas 14 October 2023, 09:39

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Albert55 

Je kan migreren van DSL naar glasvezel internet zonder dat je een nieuwe jaarcontract aangaat, dit regel je eenvoudig zelf in je Odido account bij abonnementen, internet wijzigen.

Reputatie 2

@Waqqas bedankt voor de informatie, maar wil even zekerheid hebben van Odido als het mogelijk is. De glasvezel die we hier hebben was voor kort nog niet toegankelijk voor hun.

 

Reputatie 7
Badge +15

@Albert55 

Als de postcodecheck zegt dat het beschikbaar is dan moet het kunnen, anders zou dat er niet staan 😃

Reputatie 7
Badge +14

Odido heeft de afgelopen tijd met steeds meer verschillende netbeheerders contracten gesloten om vezels te kunnen huren. Hiermee zijn ze nu de aanbieder met de grootste "reach" van glasvezel aansluitingen in Nederland.  Het is dus logisch dat wat eerder niet mogelijk was volgens de postcod3 checker nu wel kan.

Reputatie 2

@Waqqas je hebt gelijk maar wil even zekerheid hebben. Heb wel even gekeken naar de kosten van het internet gaan dan van 30 naar 45 euro. 

Heb dan een 100/100 verbinding ipv 100/30 die ik nu heb. Heb nu helemaal geen problemen en dat is voor mij ook heel erg belangrijk. 

Ga er nog even heel goed over nadenken. 

Reputatie 7
Badge +15

@Albert55

Maar houdt er wel rekening mee dat het kopernetwerk binnenkort wordt uitgeschakeld, voor meer informatie over hoelang het kopernetwerk nog actief is bij jou check de website van KPNnetwerk.

Reputatie 2

@Waqqas Heb nog niets gehoord van een verplichte migratie van KPN, we horen het vanzelf. 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Albert55, super leuk dat je interesse hebt in ons Glasvezel! Ik heb het direct voor je nagekeken en het is mogelijk. Je kunt dit zelf gemakkelijk aanvragen via Mijn Odido: Log in op je persoonlijke Mijn Odido account. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana

Reputatie 2

@Ishana van Odido bedankt voor de bevestiging.

Zal er even goed over nadenken. Wens jou ook een fijn weekend toe😎

Reageer