Harman Kardon citation one geen verbinding T26

  • 9 March 2024
  • 2 reacties
  • 27 Bekeken

Ik heb sinds kort een nieuw abonnement bij Odido met de Zyxel T-56 modem en sindsdien maakt mijn Harman Kardon Citation One speaker geen verbinding meer met Google Home (de Harman Kardon Citation One speaker heeft wél verbinding kunnen maken). Voorheen geen problemen mee gehad.

Ik heb gelezen dat hiervoor een firmupdate wordt uitgevoerd. Zouden jullie mij kunnen helpen? 

Cal van Odido 1 maand geleden

Hoi @TijmenArends, daar wil ik je zeker graag bij helpen, ik zorg er graag voor dat je modem snel de juiste update ontvangt! Daarom ga ik meteen het papierwerk af om je aan te melden. Hierdoor verwacht ik dat je binnen enkele werkdagen de update op je modem zal ontvangen. Wij zullen het modem voor je herstarten om ervoor te zorgen dat de firmware goed ingeladen wordt.

Dit komt snel goed, de speaker zal snel weer als muziek in je oren klinken! 😄

 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @TijmenArends, daar wil ik je zeker graag bij helpen, ik zorg er graag voor dat je modem snel de juiste update ontvangt! Daarom ga ik meteen het papierwerk af om je aan te melden. Hierdoor verwacht ik dat je binnen enkele werkdagen de update op je modem zal ontvangen. Wij zullen het modem voor je herstarten om ervoor te zorgen dat de firmware goed ingeladen wordt.

Dit komt snel goed, de speaker zal snel weer als muziek in je oren klinken! 😄

 

Hoi @Cal van Odido

Super, heel erg bedankt 😊.

 

Reageer