Hebben ze bij T-mobile niks beter te doen dan stomme vragen te stellen via email.

  • 11 August 2023
  • 18 reacties
  • 459 Bekeken

Reputatie 4

Ik ontving een email van T-mobile waar je van denkt, heb je nou niks beters te doen.

 

Vraag 1, wat vind je van onze internetkwaliteit ik heb deze beantwoord met een cijfer 1

Over een kabel die door de grond gaat met een lichtje erin kan ik moeilijk wat vinden. Als T-mobile denkt dat er iets mis is met de kwaliteit stuur dan een monteur langs.🤣

Vraag 2, wat vind je van de kwaliteit van onze klantenservice, kreeg ook een cijfer 1,

De klantenservice is echt om te lachen en hebben nergens verstand van.

Als jullie niks beters weten stuur mij die onzin dan niet meer.

Als je de persoon die deze onzin bedenkt nu ontslaat dan hou je nog meer geld over.🤑

Kan het factuur bedrag wat ik maandelijks moet betalen niet omlaag? want volgens mij komt er bij T-mobile te veel geld binnen dat ze van gekkigheid niet meer weten wat ze moeten doen.

 

 

Waqqas 8 maanden geleden

Hallo @Erwin05 

Dit is eigenlijk iets wat je overal wel tegenkomt, het is bedoeld als feedback voor het bedrijf.

Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Het is best een goed idee om soms de thermometer bij klanten erin te stoppen. Dat is beter dan alleen reactief te wachten totdat klanten bellen. 

Het zou je kunnen helpen als je de "1”toelicht. Anders blijft het een loze kreet en de serieuze aanpak vanaf de provider kant verdient het dan ook om als je al meedoet dit even kort toe te lichten.

Reputatie 4

Klanten bellen alleen als er iets mis is en niet na een email van T-mobile, als mijn internet eruit ligt dan bel ik, ik bel niet als er een email van T-mobile komt. beetje raar dus.

In de email is er geen ruimte om dit toe te lichten, ook dat is raar.

Waarom zou ik het dan hier wel moeten toelichten als T-mobile er zelf niet in is geïnteresseerd.

Het is dus eigenlijk een kinderachtig e-mailtje.

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Erwin05 

Dit is eigenlijk iets wat je overal wel tegenkomt, het is bedoeld als feedback voor het bedrijf.

Reputatie 4

Dat is mij wel duidelijk en daar klaag ik dus over.

Hebben ze niks beters te doen bij T-mobile?

De klantenservice is waardeloos en maken erge fouten die ze dan niet kunnen/willen terug draaien, als ze bij T-mobile feedback willen dan kunnen ze die van mij wel krijgen maar niet in de vorm van kinderachtige cijfertjes 1 TM 10.

 

Reputatie 7
Badge +15

@Erwin05 

Naar mijn mening doen ze dit juist goed zo om een inzicht te krijgen over hoe klanten T-Mobile beoordelen.

Je hebt natuurlijk ook de review websites maar daar plaatst niet iedereen een review.

Reputatie 4

Ik heb T-mobile dus heel slecht beoordeeld op 3 punten.

Als T-mobile dan weet dat mensen een slecht cijfer hebben gegeven dan weten ze niet eens waarom.

En kun je ook niet iets verbeteren.

Er staat, jammer dat je zo ontevreden over ons bent, er is duidelijk genoeg ruimte voor verbetering.

T-mobile weet niet eens waar ze over praten, welke verbeteringen? en dit is dus heel kinderachtig van een bedrijf als T-mobile die woorden gebruikt als Unlimited.

Blijkbaar is het woord Unlimited toch een verkeerde keuze en loop je bij T-mobile toch wel tegen een limiet aan.

Van de ontevredenheid wil T-mobile dus niks weten en dan wordt er dus ook niks verbeterd en dan kom ik dus terug op mijn eerste post, hebben ze bij T-mobile nou niks beters te doen?

En als de uitkomst is dat er toch niks wordt verbeterd, val mij dan als klant ook niet lastig met deze onzin.

 

Reputatie 4

Als T-mobile dus aangeeft dat er nog ruimte is om te verbeteren maar niet eens weten waar ze over praten dan is dit volgens mij misleiding.

Deze post moet de uitgelichte reactie zijn niet die van waqqas.

Ook hier op het forum doen ze aan vriendjespolitiek.

“Alle feedback is een cadeautje”, en dat geldt voor zowel de simpele cijfertjes, als wel voor dit topic, net als alle andere topics hier.

Het valt me nog mee dat je nog de moeite hebt genomen om de cijfertjes in te vullen @Erwin05 

Mijn tip, ga naar je privacy instellingen (meer… → persoonlijke gegevens → privacy instellingen) in my t-mobile, daar kun je dit soort mails gewoon uitzetten;

 

Dat scheelt jou weer ergernis, en t-mobile kan weer een mailtje uitsparen!


 

Reputatie 4

@Shilka Als je dit feedback noemt🤢. De uitkomst is gewoon voor de aandeelhouders als de uitkomst positief is kunnen ze er weer een tesla bij kopen.

Als jij deze feedback een cadeautje noemt dan zit er misleiding in want wil je iets verbeteren moet je wel weten waar je over praat.

Verbeteren dat is hier dus 1 grote leugen.

Ik moest de cijfers wel invullen anders kon ik niet tot mijn conclusie komen.

Een mailtje uitsparen? je bedoeld dat T-mobile weer 1 negatieve post minder heeft op het forum.

Als morgen mijn internet eruit ligt dan bel ik de klantenservice en vertel ik niet dat mijn internet eruit ligt maar zeg ik 1 en dan hoop ik dat ze precies weten wat ik bedoel en wat er aan de hand is.

Nee, ik bedoel dat -jouw antwoord- feedback is die een cadeautje is. Zo weet t-mobile beter waar verbetering nodig is. En dat is, aan jouw mening te zien, wel nodig volgens jou toch?

Of dat ook gaat gebeuren zal de praktijk uitwijzen. En die laat tot nu toe zien dat (eigenlijk bij alle providers) klantvriendelijke dienstverlening langzamerhand wel een beetje het onderspit begint te delven ten opzichte van kostenbesparing en winstmaximalisatie, dat wil ik best wel met je eens zijn. Maar we hebben het er mee te doen, want hoe je het ook wendt of keert, ik ben zelf een stuk slechter in glasvezel connecties actief houden dan t-mobile. Toch heeft ook t-mobile klanten nodig om winst te maken, dus ik hoop dat ons aller mening, ook die van jou, wordt meegewogen in toekomstig beleid!

Maar om mijn suggestie om naar de privacy instellingen te kijken even toe te lichten, het antwoord op waarom je deze vragen via e-mail krijgt kan dus heel goed zijn, “omdat je dat bij je eigen instellingen hebt staan dat je dit graag wilt ontvangen”, en zoals gezegd, daar kun je iets aan doen als je dat wilt.

Reputatie 4

@Shilka Ik zal klantenonderzoek pas op nee zetten als T-mobile mij blijft lastig vallen met onzin en misleiding.

Wat verstaat T-mobile onder onze internet kwaliteit? Het internet is een wereldwijd openbaar netwerk van verbonden computers hoe moet ik daar de kwaliteit van weten.

Welke kwaliteit producten gebruikt T-mobile voor zijn internet server?

Wat vind je van de kwaliteit van onze klantenservice?

Een tijdje terug nam ik contact op met de klantenservice omdat ik mijn T-mobile email adres had gewijzigd in een gmail adres omdat T-mobile stop met zijn gratis email diensten, ik kreeg na het wijzigen van het email adres, de email dat er een factuur klaar staat niet op mijn nieuwe email adres binnen, na een tijdje te hebben gesproken met deze vrouw zegt ze opeens dan zal ik al jou T-mobile email adressen wissen ik heb daar helemaal geen toestemming voor gegeven, later kwam ik er achter dat dit dus ook inhield dat je email account volledig word gewist en kun je geen emails meer versturen en ontvangen, toen ik dit had vastgesteld dat dit niet meer werkte, heb ik de klantenservice gebeld maar ze konden dit niet meer terug draaien, deze vrouw had er dus blijkbaar totaal geen verstand van wat de gevolgen van haar domme actie te weeg zou brengen.

Het is 1 gepruts en ze kunnen het niet eens weer terug draaien wat volgen mij wel mogelijk is.

Bedankt T-mobile.

Ik ben heel benieuwd of T-mobile in staat is om via cijfers 1 t/m 10 kan achterhalen wie deze persoon is die zo blundert en om verbeteringen toe te passen zonder dat ik dit geblunder kan aangeven in het onderzoek.

 

Ik krijg gisteren 12-08-2023 weer een email van T-mobile met de tekst:

Beste meneer,

Snel internet vinden we allemaal belangrijk. Je hebt nu een Internet Premium abonnement. Hiermee kan je bijvoorbeeld tegelijkertijd online gamen en films in de hoogste 4K-resolutie streamen. Benieuwd of deze snelheid ook daadwerkelijk bij jou binnenkomt? Verbind je computer dan met een kabel aan je modem en doe de test.

 

Als ik deze test uitvoer dan kom ik nooit aan de afgesproken snelheid deze is altijd lager, als de beloofde snelheid 1000/1000 is dan kom ik daar niet op uit, dit is door T-mobile wel aan te passen, het is namelijk wel mogelijk om de snelheid naar bv 1020/1020 af te stellen in plaats van dat het altijd lager is dan is afgesproken, hier vraagt T-mobile of ook de daadwerkelijk snelheid binnen komt terwijl ze weten dat ze het zelf naar beneden hebben afgesteld, wil je de afgesproken snelheid ook echt behalen dan moet die bij T-mobile dus iets hoger worden afgesteld. Dus nee ik krijg niet wat is afgesproken.

 

Bij T-mobile wordt er dus wel degelijk met een limiet gedacht.

Reputatie 4

Dus is deze vreselijke schreeuw reclame van T-mobile echte misleiding.

https://www.youtube.com/watch?v=aKd_7kGalEA

 

Wij zijn Unlimited, bij ons krijg je altijd minder.

Geen emaildiensten, minder snelheid, misleidende onderzoeken, schreeuw reclame, slechte klantenservice. Dus als ze bij T-mobile schrijven dat er ruimte is voor verbetering dan bedoelen ze minder.

Reputatie 1

Het zit wel diep he? T-Mobile blijft wat dat betreft een budget partij. Je  betaald niet zo veel, en daarvoor krijg je ook niet zoveel terug. Kan het beter? Jazeker! 

En natuurlijk hebben ze veel inzicht dmv cijfertjes. Dit soort enquetes helpt ze echter wel om al die verbeterpunten te prioriteren. 

Reputatie 4

@Bryan88 Heeeeeel diep, als je alles afschaft wordt je zeker een budget partij, als je niet zo veel betaald voor Unlimited krijg je er bij T-mobile steeds minder voor terug, het kan zeker beter als je alles steeds minder maakt. En nee als je niet weet wat er mis is kun je het niet verbeteren.

Je hebt best wel punten om te maken maar je brengt het soms net zo als die schreeuw reclame die je linkt, hahaha. 

Op zich niet erg om er met gestrekt been in te gaan hoor, misschien wel goed voor t-mobile om te zien dat ook dit soort reacties opgeroepen worden bij mensen.

Ook ik ben me bewust dat t-mobile een budget provider is, en zolang alles werkt zoals zou moeten heb ik daar voordeel van. Als het mis gaat weet je dat het langer kan duren. Maar ben zeker met je eens dat het zijn van een prijsvechter geen excuus is voor misleiding of valse beloftes, daar mag t-mobile best op worden aangesproken. En de manier waarop je t-mobile aanspreekt is aan onszelf. Of die manier ook effectief is zal moeten blijken, maar zoals gezegd daar ben je (binnen de grenzen die de forum voorwaarden stellen) vrij in.

Reputatie 4

@Shilka Waar schreeuw ik dan? die reclame is gewoon vreselijk🤢.

Wij zijn een budget partij met steeds minder minder minder dat zou meer op z'n plaats zijn.🤣

 

Ik vind alle reclame vreselijk, daarom kijk ik bijvoorbeeld helemaal geen televisie meer. En dat is dan ook het regelrechte gevolg van die reclames. 

Ik ben met je eens dat er steeds meer aan de service en producten geknabbeld wordt. Ik zat het nog even aan te kijken voor het tv product waar ik al mijn twijfels over had en vandaar niet meteen aan mijn pakket had toegevoegd, maar ik zie in het afgelopen jaar alleen maar een verarming van het product plaatsvinden (minder opname mogelijkheden, mindere kwaliteit, veel storingen, geen uitzicht op verbetering), dus ik denk niet dat ik ooit nog het tv product af zal nemen. Ik vermaak me gelukkig wel op andere manieren!

Reputatie 4

@Shilka Geknabbeld is een ander woord voor Unlimited. Ben benieuwt wanneer T-mobile stopt met de klantenservice wordt ook wel een callcenter of thuiswerk genoemd dus een externe partij en vaak geen weet hebben van het product of dienst.

Persoon van het callcenter heeft geen benul van de handeling die zij uitvoert en verwijder mijn email account zonder mijn toestemming, en dan komt er een email van Unlimited met de vraag:

Wat vind je van de kwaliteit van onze klantenservice?

 

En bij deze partij heb ik een abonnement afgesloten🤢.

Als er nog 10 euro af kan van het maandelijks factuur bedrag want minder aan de ene kant is ook minder aan de andere kant dan kan ik nog overwegen om te blijven.

Unlimited is wat er mij is belooft en ik betaal nu voor minder en dan wordt ik ook nog eens lastig gevallen met misleidende emails om het bedrijf met de misleidende spreuk te verbeteren met alleen een cijfer.

Misschien kan de afdeling waar deze misleidende email worden bedacht met een email komen om het misleidende woord Unlimited te vervangen voor een eerlijker woord.

Ik heb er al vast een bedacht, wat dacht T-mobile van downsizing?

Dan hoef je in die reclame ook niet meer zo te schreeuwen van Unlimited😫, downsizing klinkt veel rustiger en eerlijker.

 

Reageer