Beantwoord

Het zoveelste IPv6 topic

  • 6 September 2023
  • 4 reacties
  • 457 Bekeken

Reputatie 5

Daar was ik weer.

Webcare en dat chatbot geven aan dat ik hier moet zijn.

Ik wil niet horen “we weten het niet” of “het staat nog niet in de planning”. Ik wil een concreet tijdspad horen.

Dus: wanneer IPv6, op zowel mobiel als vaste aansluitingen? Of nemen jullie jezelf niet meer serieus als provider? Of is Odido geen provider maar een marketingbedrijf?

icon

Beste antwoord door eric 6 September 2023, 23:26

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 2

Ik heb er inderdaad ook een topic aan gewijd in de afgelopen 24 uur.

Het is dat het abonnement (nog) spotgoedkoop is, zodra dat voordeel eraf is stap ik over (behalve als ze voor de tijd IPv6 ingevoerd hebben)...

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Mister-v6 ,

Je hebt hier 2 maanden geleden ook al een topic voor geopend en nu zelfs 2 over hetzelfde onderwerp.  Ook toen hebben moderators aangegeven dat ze nog geen concrete data kunnen noemen of en wanneer ipv6 komt. Het openen van dezelfde topics is onnodig en vervuild het forum. 

Reputatie 5

Ik wordt hier telkens naartoe gestuurd door jullie webcare. Alsof dit de plek is waar dingen gebeuren. 
 

Ik geloof niet dat er geen plannen zijn. Dat is onzin. 
 

Verkoop de hut alsjeblieft aan een partij die wel hart heeft voor het internet. 

Reputatie 7
Badge +16

@Mister-v6 Wanneer IPv6? | T-Mobile Community (odido.nl) en Wanneer gaat T-Mobile IPv6 ondersteunen? | T-Mobile Community (odido.nl) zijn al door jou aangemaakt: we houden het bij je eerste topic. Spammen, dubbele posts en bumpen zijn niet toegestaan. Bedankt voor je begrip! 😊