Hoe factuur inkijken

  • 26 January 2024
  • 1 reactie
  • 12 Bekeken

Ik ben eind december vorig jaar verhuisd naar Zweden.  Mijn woning in Nederland is verkocht.  Ik diende dus mijn vast internetabonnement op te zeggen.   Ik mocht in december nog een maandelijks factuur ontvangen dat werd betaald.  En Odido liet mij weten dat ze de modem goed hadden ontvangen.  Midden januari ontvang ik nog een factuur met een bedrag van ong. 3x het vroegere maandbedrag.   Ik kan dit factuur niet inkijken via Mijn Odido, vermoedelijk omdat ik niet meer op het oude adres sta geregistreerd.  Via de chat lukt het niet om antwoord op mijn vraag te krijgen.  Ik had 3x een adviseur aan de lijn waarbij verbinding werd verbroken vooraleer ik antwoord kreeg.  Telefonisch meerdere  keren geprobleerd doch tevergeefs.   Hoe krijg ik inzage in mijn factuur?  En hoe kan ik reageren als ik niet akkoord ga met dit laatste factuur?   Bij Odido gaat men er vermoedelijk vanuit dat ik ben overgestapt naar een andere provider maar dat is niet zo.  Ik trek momenteel rond in Scandinavië.  Ik heb geen domicilie meer in Nederland.

Cal van Odido 3 maanden geleden

Hoi @Francis Van Hove, leuk avontuur zeg, ik help je graag om daar zorgeloos van te kunnen genieten! Ondanks dat je niet meer in Nederland woont kan je altijd inloggen in je Odido account middels je e-mail adres en het bijbehorende wachtwoord. Een nieuw wachtwoord kan je hier aanvragen: inloggegevens opvragen.

Jouw een-jarige abonnement is destijds ingegaan op 22-06-2023 en liep daarom tot en met 22-06-2024. Omdat je het voortijdig hebt geannuleerd zijn er kosten in rekening gebracht. Geen zorgen, in jouw geval kunnen wij dit zeker samen oplossen. Omdat ik een verhuisbewijs nodig heb om de kosten kwijt te schelden heb ik je per e-mail geïnformeerd over de verhuisbewijzen die je aan kan leveren om deze kosten volledig weg te strepen. Als je één van deze opties terug wil e-mailen en vervolgens in dit topic laat weten dat je een e-mail hebt verstuurd dan kan ik of een mede-moderator je e-mail meteen oppakken. Hiermee kan ik het bedrag volledig voor je wegstrepen.

Het modem is helemaal en correct binnen, hartelijk bedankt nog voor het retourneren daarvan! 😃

Ik weet zeker dat we de factuur snel samen volledig kunnen oplossen!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Francis Van Hove, leuk avontuur zeg, ik help je graag om daar zorgeloos van te kunnen genieten! Ondanks dat je niet meer in Nederland woont kan je altijd inloggen in je Odido account middels je e-mail adres en het bijbehorende wachtwoord. Een nieuw wachtwoord kan je hier aanvragen: inloggegevens opvragen.

Jouw een-jarige abonnement is destijds ingegaan op 22-06-2023 en liep daarom tot en met 22-06-2024. Omdat je het voortijdig hebt geannuleerd zijn er kosten in rekening gebracht. Geen zorgen, in jouw geval kunnen wij dit zeker samen oplossen. Omdat ik een verhuisbewijs nodig heb om de kosten kwijt te schelden heb ik je per e-mail geïnformeerd over de verhuisbewijzen die je aan kan leveren om deze kosten volledig weg te strepen. Als je één van deze opties terug wil e-mailen en vervolgens in dit topic laat weten dat je een e-mail hebt verstuurd dan kan ik of een mede-moderator je e-mail meteen oppakken. Hiermee kan ik het bedrag volledig voor je wegstrepen.

Het modem is helemaal en correct binnen, hartelijk bedankt nog voor het retourneren daarvan! 😃

Ik weet zeker dat we de factuur snel samen volledig kunnen oplossen!

Reageer