Beantwoord

Hoe stuur ik een 'prive bericht via webcare'?

  • 31 January 2024
  • 3 reacties
  • 104 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik had een review op Trustpilot geplaatst en kreeg de reactie of ik een privebericht via webcare wil sturen. Nu ben ik gaan zoeken in ‘mijn odido’ (zonder succes), heb ik het gevraagd aan de chatbot (die had geen idee waar ik het over had) en tot slot zag ik deze community en dacht dat het dan misschien hier de bedoeling was. Alleen hoewel ik hier wel priveberichten kan vinden, lijk ik nergens te kunnen kiezen aan wie ik hem wil sturen, tenzij ik eerst het profiel van iemand vind. Maar ik zou dan weer niet weten hoe ik bij het profiel van ‘Demi van Odido’ moet komen. Ik zie allerlei mensen van Odido, maar geen Demi.

Kortom, mijn vraag: hoe stuur ik een prive berichts via webcare? En als dat hier op de community is, hoe vind ik dan ‘Demi van Odido’?
(En ja, ik snap dat ik het in principe vast ook aan andere Odido medewerkers kan sturen, maar ik wil graag Demi bereiken.)

icon

Beste antwoord door AV1987 31 January 2024, 14:59

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @AV1987  klik hier ➡️ op het profiel van de persoon waar je een bericht naar wilt sturen (stuur bericht) en verwijs in je bericht naar het artikel op Trust.

Normaal moet je wachten tot ze het hier vraagt maar volgens jou heeft ze dat al gedaan.

Als het dringend is kan je hier ook je probleem omschrijven zodat andere moderators (collega’s van Demi) je kunnen helpen 

Succes! 

Reputatie 7
Badge +8

Hi @AV1987 Je kunt inderdaad via mijn profiel mij een privébericht sturen op de Community. Via webcare/Facebook/X kan je bericht naar ons Odido account en komt het ook bij ons/mij terecht. Ik zie graag je bericht in mijn PB tegemoet en help je graag verder! 

Hallo @AV1987  klik hier ➡️ op @Demi van Odido  (stuur bericht) haar naam en verwijs in je bericht naar het artikel op Trust.

Normaal moet je wachten tot ze het hier vraagt maar volgens jou heeft ze dat al gedaan.

Als het dringend is kan je hier ook je probleem omschrijven zodat andere moderators (collega’s van Demi) je kunnen helpen 

Succes! 

Dankjewel CrisTien! Het is gelukt. 😊

Reageer