Beantwoord

Hoegere kosten na verhuizing TMT

  • 16 November 2022
  • 5 reacties
  • 81 Bekeken

Bij deze wil ik een klacht indienen, en moet zeggen dat ik het behoorlijk zat ben. 
Wij zijn in september verhuisd en deze verhuizing heb ik doorgegeven. Dit bleek al niet goed gegaan te zijn, dus 3 weken geen internet gehad. Uiteindelijk tijdens levering bleek het ook niet te werken dus een Monteur en nog langer geen internet. Op de dag dat monteur zou langs komen, kreeg ik sms’je dat er geen monteur beschikbaar was. Dus nog langer geen internet. Uiteindelijk het zelf kunnen oplossen en jullie niet nodig gehad. 

nu Vandaag kreeg ik mijn factuur binnen voor internet thuis en tot mijn verbazing zie ik dat deze hoger is dan normaal en dat ook mijn abbonement is veranderd. 
 

Ik heb hier net over gebeld. Maar ik had binnen 14 dagen op een mail moeten reageren om nog tot een herroeping te komen? 
 

Ten eerste heb ik deze mail nooit ontvangen, en ik heb nog gebeld, omdat verhuizing niet gelukt is. Daar is mij ook niet verteld dat mijn abonnement veranderd is. Ik heb ook niet besproken wat voor abonnement ik dan zou willen hebben. Hoe moet ik dan weten dat mijn abonnement is veranderd? 

ik zie graag dat mijn abonnement blijft zoals hij was op ons vorige adres en dat dit wordt terug gedraaid. En dat ik dezelfde kosten hou als op mijn vorige adres 

Leuk verhaal dat jullie nieuwe dingen moeten inkopen bij verhuizing maar dan mag dat wel even verteld worden en bevestigd per post. 
 


 

 

 

 

icon

Beste antwoord door eric 17 November 2022, 13:15

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Petra841 

Volgens mij zat je eerst nog op het oude portfolio maar sinds 24 januari 2022 is er een nieuwe portfolio met andere kosten voor 100, 400 en 1000 Mbps :

https://community.t-mobile.nl/nieuws-552/nieuw-portfolio-2022-t-mobile-voor-thuis-338684

Had je de verhuizing online of telefonisch doorgegeven?

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Petra841  Wat jammer dat het niet goed ging. Ben je nu wel goed aangesloten?

Als het goed is heeft TMT je gebeld om je nieuwe contract door te nemen?.

Ik ben ook net verhuisd en bij de optie “adres veranderen en de verhuizing doorgeven” staat alles duidelijk uitgelegd.  
Wij klanten hebben zelf ook de taak om te lezen hoe alles in zijn werk gaat.

Je kan niet terug want het abonnement van TMT staat op een woonadres. Nieuw adres dan nieuw contract tegen de voorwaarden die dan gelden, soms goedkoper soms duurder net als bij mij. Zeker dat is niet leuk maar als je verhuisd ga je toch even kijken hoe het werkt lijkt mij! 

Wat veranderd er als je gaat verhuizen

Ook kan je eerste rekening een combinatie van het oude en nieuwe adres zijn?

bedankt voor je bericht 
 

Nee dat is dus het probleem, ik heb gebeld om verhuizing door te geven! Toen is alleen mijn mobiel overgegaan naar het nieuwe adres. Er  toen ook niks besproken Over een contract alleen aangegeven dat ik geen nieuw kastje nodig had. Ik ben ook niet door TMT gebeld. Ben er op een gegeven moment zelf achteraan gegaan waardoor dus bleek dat heel de verhuizing niet doorgevoerd was. Ze hebben dit toen gelijk doorgevoerd maar wederom niets besproken over een nieuw contract.  Heb toendertijd contract voor t-mobile thuis - plus mobiel afgesloten, en ik wist niet dat dit dus komt te vervallen bij verhuizing, staat ook niets in een mail met een nieuw contract erin. 
 

vandaar dat het mij zo verbaasd en ik toch een passende oplossing kan krijgen. 

 

@Waqqas meerdere keren heb ik telefonisch met tmobile gesproken zelfs ook coupons ontvangen. Maar er is nooit over een nieuw contract gesproken, ze geven aan mail gestuurd te hebben maar ook die heb ik niet ontvangen.

Reputatie 7
Badge +14

Zie het stappenplan, item 6.

Meld je opnieuw aan voor Klantvoordeel

Geniet je van de voordelen van T-Mobile T-Mobile Klantvoordeel? Vergeet dan niet om de verhuizing van je mobiele abonnement(en) van T-Mobile ook door te geven. Dit doe je heel eenvoudig in My T-Mobile

 

Dit verhuisd dus niet automatisch mee. Maar je kan dit zelf opnieuw activeren.

 

Reageer