Hulp bij migratie account(s) T-Mobile Thuis

  • 19 June 2023
  • 5 reacties
  • 34 Bekeken

Beste allen,

 

graag zou ik wat hulp willen zoeken bij de migratie/benadering van mijn T-Mobile Thuis account. Het verhaal hierachter: Een maand geleden heb ik een overstap geprobeerd naar Ziggo, maar uiteindelijk was ik hier niet tevreden mee. Omdat de overstap service al in gang was gezet, heb ik een nieuw contract af moeten sluiten. Door de verschillende activiteiten, staat er in mijn account dat mijn T-Mobile Thuis is opgezegd.

Afgelopen week heb ik contact gehad met de klantenservice, die gaven mij aan dat wegens bepaalde wetgeving het niet toegestaan wat hetzelfde mail adres opnieuw te gebruiken voor een nieuw contract, dus heb ik het mailadres van mijn vrouw opgegeven. Dit was afgelopen vrijdag, en ik kan echter nog steeds niets zien als ik inlog met haar mail adres.

Alles werkt thuis prima, dus het heeft absoluut geen haast, maar ik zou het fijn vinden als ik via een van de twee mail adressen in ieder geval mijn lopend contract bij T-Mobile Thuis in kan zien.

 

Kan iemand mij hier helpen? Kan ik hiervoor eventueel naar een winkel toe om hulp te krijgen, of kan dit alleen via de klantenservice?

Alvast bedankt voor de reacties! :)

Tommie van Odido 10 maanden geleden

Hi @Nickster0412, welkom op onze Community!

Ik ben direct voor je gaan kijken maar ook ik krijg dezelfde melding. Dit is een bekend issue bij ons en ik weet niet hoe lang dit nog gaat duren voor dat het opgelost is. Ik heb je wel meteen meegenomen in het onderzoek. Zodra hier meer over bekend is wordt er contact met je opgenomen!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Nickster0412 

Als het goed is zou je in je nieuwe My T-Mobile account een optie moeten zien om een abonnement te koppelen, daar kan je je thuis abonnement koppelen of krijg je een foutmelding tijdens het koppelen?

Bedankt voor reactie! Dit heb ik inderdaad geprobeerd, en krijg inderdaad een foutmelding:

Onbekend adres
Het opgegeven adres komt helaas niet voor in onze systemen. Controleer je gegevens en probeer het nog eens.
Reputatie 7
Badge +15

@Nickster0412 

Het adres is wel correct?

Meestal kunnen de moderators wat wijzigen aan hun kant waardoor het wel lukt dus wacht even een reactie af.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Nickster0412, welkom op onze Community!

Ik ben direct voor je gaan kijken maar ook ik krijg dezelfde melding. Dit is een bekend issue bij ons en ik weet niet hoe lang dit nog gaat duren voor dat het opgelost is. Ik heb je wel meteen meegenomen in het onderzoek. Zodra hier meer over bekend is wordt er contact met je opgenomen!

Hartstikke bedankt voor je reactie! Dan weet ik in ieder geval dat het een lopend iets is en niet specifiek bij mij :) En fijn dat er contact wordt gelegd als er meer info bekend is. Dan ben ik bij deze geholpen, ontzettend bedankt voor de snelle reacties! :)

Reageer