Beantwoord

ik heb de wifipunten in gebruik moet ik ze terug sturen?

  • 20 February 2024
  • 7 reacties
  • 89 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Master Poster
  • 19 reacties

 

 

Deze laatst gehad, 

 

Ik heb ze in gebruik, moet ik deze alsnog terugsturen? 

 

Groetjes 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 22 February 2024, 08:59

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @OdjiS 

De WiFi punten huur je van Odido dus deze moet je ook terug sturen.

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @OdjiS  Het kan een misverstand zijn omdat je een overstap had geregeld naar Ziggo
 

In je andere topic begreep ik dat je bent gebleven en de overstap is geannuleerd!? 
Als dat klopt gaan de moderators je verder helpen en komt het vast alleen goed. 
Fijne avond

 

 

Reputatie 1

Ja dat klopt dus . Odido heeft uiteindelijk geleverd wat Odido beloofd. Daarom gebleven. 

Reputatie 7
Badge +14

@OdjiS  Kijk even in je account wat daar staat!

Reputatie 1

Ok Christien! 

Ik snap niet waarom ik dan een mail krijg waarom ik ze dan terug moet sturen! 

Ik mag toch vragen stellen als er iets onduidelijks is !? 

Maar goed, bedankt voor de moeite om mij te woord te staan Christien. Ik zie dat deze in mijn account geregistreerd staan. 

Fijne avond. 👋🏾

Reputatie 7
Badge +14

@OdjiS   Je mag zeker alles vragen! Zeker weten. De moderators kunnen het nakijken en je verder helpen. 

En schroom nooit om iets te vragen of andere mensen tips te geven daar is deze community voor!. 
Fijne avond. 😉🌹 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @OdjiS, de reden dat we om retourneren van de apparatuur vragen, is omdat jij in het verleden bent overgegaan van Draytek naar de nieuwe Zyxel (modem) en hierbij werden 2 nieuwe wifipunten geleverd. De oude wifipunten dienden toen geretourneerd te worden, maar het systeem denkt kennelijk dat dit om de 2 nieuwe punten gaat. Ik heb de oude wifipunten bij deze afgemeld. Je zou nu geen waarschuwingen meer moeten ontvangen. Sorry voor het ongemak en superfijn dat je toch bij ons blijft: we doen er alles aan om je nu optimaal tevreden te houden! 😄

Reageer