ik heb mijn modem al opgestuurd

  • 7 January 2024
  • 1 reactie
  • 27 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Please Odido, laat me met rust. Ik heb mijn abonnement geannuleerd omdat ik al het gedoe beu was en nu wordt ik lastig gevallen met mails over dat ik mijn apparatuur niet terug heb gestuurd en dat er een een boete kan volgen.

 

QR3STML010182853 Is de track & trace code die ik van jullie heb gehad en jullie kunnen zien dat ik het netjes heb ingeleverd. Regel het verder alsjeblieft zelf.

Teresa van Odido 3 maanden geleden

Welkom op onze Community! @Bizzle 

Goed dat je dit bij ons checkt, je hebt de eerste herinnering ontvangen. Ik heb direct de track & trace bekeken en zie dat het pakket nog onderweg is naar ons. Zodra dit bij ons binnen is, kan het zes werkdagen duren voordat dit is verwerkt in ons systeem. Geen zorgen! Jij hebt gedaan wat je moet doen en de eventuele ‘boete’ zal niet in rekening worden gebracht, mits het pakket compleet is. Je mag de e-mails voor nu dus als niet verzonden beschouwen. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @Bizzle 

Goed dat je dit bij ons checkt, je hebt de eerste herinnering ontvangen. Ik heb direct de track & trace bekeken en zie dat het pakket nog onderweg is naar ons. Zodra dit bij ons binnen is, kan het zes werkdagen duren voordat dit is verwerkt in ons systeem. Geen zorgen! Jij hebt gedaan wat je moet doen en de eventuele ‘boete’ zal niet in rekening worden gebracht, mits het pakket compleet is. Je mag de e-mails voor nu dus als niet verzonden beschouwen. 

Reageer