Beantwoord

Ik heb T-Mobile Thuis besteld maar ik wil toch zo snel mogelijk een monteur

  • 23 January 2023
  • 2 reacties
  • 47 Bekeken

Hallo, Ik wil een nieuwe monteur afspraak maken voor aanstaande donderdag als er nog plaats is. Ik heb eerst deze geannuleerd maar nu kom ik er achter dat er geen Glasvezel modem in mijn stroomkast zit. Wie van u kan mij zo snel mogelijk bellen?.

icon

Beste antwoord door Cal 25 January 2023, 10:35

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @Dave van de Laar Welkom in de Community.

Ik snap er niet zo veel van maar of een monteur op zo’n korte termijn kan komen vraag ik mij af.

Ik denk dat je zelf even moet bellen met TMT.  (Of Guidion 020-3232767) Heb je het modem al wel in huis?

Succes! 

Reputatie 7
Badge +2

Hoi @Dave van de Laar, fijn dat je een monteur inschakelt om je te helpen, ze weten hier zeker raad mee! Ik ben meteen voor je aan de slag gegaan en je zal binnen de kortste keren een nieuwe afspraak uitnodiging van Guidion ontvangen. Via hun digitale agenda kan je de beschikbaarheid van de monteur achterhalen. 

Mocht er nog iets spelen, geef het gerust aan. Ik heb er vertrouwen in dat dit snel helemaal voor je opgelost wordt! 😃

Reageer