Ik kan mijn abonnement niet koppelen aan mijn account.

  • 28 February 2024
  • 9 reacties
  • 57 Bekeken

Beste Odido,

 

Ik kan mijn abonnement niet koppelen aan mijn account.


Ik krijg de foutmelding:

De ingevulde gegevens komen helaas niet voor in onze systemen. Controleer de gegevens en probeer het nog eens

 

Zouden jullie mij hier a.u.b. kunnen helpen.

 

ALvast bedankt.

 

Met vriendelijke groet,

David

Demi van Odido 2 maanden geleden

Hi @dnahumury , ik help je met alle liefde verder! Gaat het hierbij om het koppelen van een mobiel of internetabonnement? Of beide? Klopt het dat je voor het account ook het e-mailadres wilt gebruiken die bij ons bekend is op de Community? Ik zie hier namelijk een leeg account nog. Om zowel mobiel aan het internetabonnement te kunnen koppelen, dienen beide abonnementen op hetzelfde adres gegregistreerd te staan en dien je op beide de contractant te zijn. Is dit het geval bij jou? Dan krijg ik een duidelijker beeld waar het dan fout gaat met het koppelen. Ik ben benieuwd!

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Hi @dnahumury , ik help je met alle liefde verder! Gaat het hierbij om het koppelen van een mobiel of internetabonnement? Of beide? Klopt het dat je voor het account ook het e-mailadres wilt gebruiken die bij ons bekend is op de Community? Ik zie hier namelijk een leeg account nog. Om zowel mobiel aan het internetabonnement te kunnen koppelen, dienen beide abonnementen op hetzelfde adres gegregistreerd te staan en dien je op beide de contractant te zijn. Is dit het geval bij jou? Dan krijg ik een duidelijker beeld waar het dan fout gaat met het koppelen. Ik ben benieuwd!

Hi @Demi van Odido,

Het gaat hier om het koppelen van het internet abonnement.
Ik heb mijn account geregistreerd met hetzelfde email adres als hier op de community.

Het internetabonnement staat op mijn adres.
Het mobiel abonnement staat geregistreerd op naam van mijn vrouw.

Reputatie 7
Badge +5

Hi @dnahumury, duidelijk! Dat moet het daar misgaan. Zoals Demi aangeeft moeten alle gegevens op beide abonnementen overeenkomen en kan de naam op het contract niet anders zijn. Alle NAW gegevens moeten overeenkomen en zo ook het e-mailadres en het rekeningnummer. Als dit niet overeenkomt, kan de koppeling niet worden gemaakt en dienen jullie los van Mijn Odido gebruik te maken. Je kunt overwegen om het mobiele abonnement op een andere naam te zetten, zorg er bij deze wijziging echt voor dat alle gegevens overeenkomen. Mocht je daar hulp bij nodig hebben, check dan deze pagina. Ik kan je ook altijd doorzetten naar mijn mobiele collega's voor meer vragen!

@Cheyenne van Odido het internet abonnement staat op mijn naam. Dus dan zou ik toch dit abonnement moeten kunnen toevoegen aan account? Ongeacht of mijn vrouw een mobiel abonnement van Odido heeft.

 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @dnahumury, daar heb je helemaal gelijk in! Aangezien er op dit moment nog geen abonnement aan het account gekoppeld staat, moet je het Internet abonnement zonder problemen kunnen toevoegen. Wanneer krijg je deze foutmelding precies te zien? Is dit nadat je jouw adres invult of bij de stappen die hierna volgen? Dat kan me helpen om de oorzaak te achterhalen! 

@Nora van Odido dit gebeurt nadat ik mijn geboortedatum heb ingevuld. Dan komt de foutmelding.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @dnahumury, ik gok dat het geboortedatum dan niet overeenkomt. Ik heb hier in het systeem staan: 01-05-1984. Klopt dit? 

@Tommie van Odido nee, dit klopt niet.

dit zal 05-01-1984 moeten zijn.

Reputatie 6
Badge +2

@dnahumury Ik vermoed dat het dan hier aan ligt. 

Wil jij een foto van je ID-kaart of Paspoort met mij delen via een privébericht? Dit kan middels een WeTransfer link, dan pas ik dit gelijk voor je aan! 

Op deze website lees je hoe je dit op een veilige manier kunt doen: Hoe maak ik met de KopieID-app een veilige kopie van mijn identiteitsbewijs? | Rijksoverheid.nl

 

Reageer