-
-
heeft eerste post geplaatst
-
4 reacties
Beste Odido,
Ik kan mijn abonnement niet koppelen aan mijn account.
Ik krijg de foutmelding:
De ingevulde gegevens komen helaas niet voor in onze systemen. Controleer de gegevens en probeer het nog eens
Zouden jullie mij hier a.u.b. kunnen helpen.
ALvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
David
Hi @dnahumury , ik help je met alle liefde verder! Gaat het hierbij om het koppelen van een mobiel of internetabonnement? Of beide? Klopt het dat je voor het account ook het e-mailadres wilt gebruiken die bij ons bekend is op de Community? Ik zie hier namelijk een leeg account nog. Om zowel mobiel aan het internetabonnement te kunnen koppelen, dienen beide abonnementen op hetzelfde adres gegregistreerd te staan en dien je op beide de contractant te zijn. Is dit het geval bij jou? Dan krijg ik een duidelijker beeld waar het dan fout gaat met het koppelen. Ik ben benieuwd!
Bekijk origineel