Beantwoord

Ik kan nog steeds niet in my t-mobile thuis

  • 29 May 2023
  • 7 reacties
  • 72 Bekeken

Reputatie 4

Ik nog steeds niet in my t-mobilethuis  mijn gegevens inzien? en nu kan ik het koppelen in mijn mobile omgeving, maar ik zie huisje met thuis koppelen, en een huisje met thuis 4g koppelen, volgens mij is het toch 5g geworden? welke moet ik nu koppelen zodat ik optimaal kortingen kan gaan gebruiken.?

Ook heb ik op tijd het overlijden van man mijn doorgeven, zijn deze gegevens nu verwerkt? vind dit allemaal niet correct?

Graag reactie terug.

 

Karin Eenschoten

icon

Beste antwoord door Nora van Odido 30 May 2023, 12:54

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @k.eenschoten, ik wil je allereerst ontzettend veel sterkte wensen in deze tijd. Ik wil er graag voor zorgen dat je zo snel mogelijk weer toegang hebt tot het My T-Mobile Thuis account zodat je hier alle gegevens van kan inzien. Ik heb alles voor je nagekeken en ik zie dat het overlijden nog niet is doorgegeven voor het Thuis abonnement. Dit is de reden dat het koppelen nu nog niet lukt, omdat het Thuis abonnement nog aan een ander account gekoppeld is. Ik heb voor de zekerheid het mobiele abonnement erbij gepakt en ik zie dat het overlijden hier wel helemaal goed verwerkt is. Om ervoor te zorgen dat het Thuis abonnement goed op jouw naam komt te staan, heb ik je gelijk een e-mail gestuurd met een formulier wat je kan invullen om dit te regelen. Zo kunnen we ervoor zorgen dat het abonnement goed op jouw naam komt te staan en dat alle gegevens correct zijn. Ik wil je aanraden om vanaf dat moment ook het Thuis abonnement te koppelen aan je mobiele account, zo weet ik namelijk zeker dat het koppelen in één keer goed gaat. Bij het koppelen kan je dan kiezen voor het huisje met Thuis koppelen. 

Je hoeft je helemaal geen zorgen te maken over de kortingen, je maakt hier namelijk al optimaal gebruik van! Doordat jouw mobiele abonnement en het Thuis abonnement in ons systeem aan elkaar gekoppeld zijn, blijf je gebruikmaken van deze korting. Het My T-Mobile account heeft hier geen invloed op, dus de korting zal ook met de volgende factuur weer zichtbaar zijn! Op dit moment kan je nog wel inloggen in My T-Mobile Thuis via het oude account met een ander e-mailadres dan dat je gebruikt om in het mobiele account in te loggen. Dit kan je blijven doen totdat het abonnement op jouw naam komt te staan en het abonnement kan koppelen aan het mobiele account. Mocht je hier niet meer op in kunnen loggen, laat het me dan weten. Ik zoek dan graag samen met jou naar een oplossing om ervoor te zorgen dat je alle gegevens van het Thuis abonnement kan inzien! 😊

Reputatie 4

Heel erg bedankt voor dit lange antwoord, maar als ik inlog, op t-mobile omgeving van de mobile afdeling, zie ik 2 huisjes staan, 1 gewoon huisje en een 4g huisje< welke moet ik dan toevoegen?

Ik moet nog even wachten denk ik want closure is net geïnformeerd, dan duurt het 5 dagen zeggen ze?

Het zou fijn zijn want ik kan helemaal nergens meer mee inloggen op de thuis omgeving.

 

M.v.g.

 

Karin Eenschoten.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @k.eenschoten, het huisje is voor een Thuis Abonnement, het huisje met 4g is voor een mobiel abonnement.

Ik gok dat Closure dit eerst moet rechtzetten voordat het abonnement gekoppeld kan worden. Hopelijk wordt dit snel gerealiseerd! 

Reputatie 4

Nee is nog niet voor mekaar waarom moet dat zo lang moet duren?

Nou zegt iemand dat je dan maar moet koppelen een prepaid abonnement en dan verder kunt komen,

maar ik wil helemaal geen prepaid?

Ik kan nog steeds al 2 maanden lang geen nieuw account krijgen voor mijn eigen mail adres…..

 

M.v.g.

karin eenschoten

Reputatie 7
Badge +9

Hi @k.eenschoten, ik ben nogmaals voor je gaan kijken en zie dat het thuis account nog gelinkt staat aan dit e-mailadres: h.exxxxxxxxx@t-mobilethuis.nl

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met de juiste gegevens die je wilt hebben om in te loggen in My T-Mobile? Dan ga ik kijken wat ik verder voor je kan betekenen!

Reputatie 4

Dat moet voor de thuis omgeving, want ik kan wel inloggen op t-mobile, dus de mobile omgeving.

mijn gegevens zijn dan c.exxxxxxxxx@t-mobilethuis.nl en moet er een wachtwoord komen, maar als ik dit doe kom ik automatisch weer terecht in die mobile omgeving? en daar krijg ik dan te zijn mijn adres gegevens kloppen, niet ?

gr.

 

Karin😥

Reputatie 7
Badge +9

@k.eenschoten op dit moment kan ik het nog niet aanpassen in het systeem. Alles moet eerst verwerkt worden, ik snap echter niet waarom dit zo lang moet duren. We wachten af.

Reageer