Ik krijg mijn internet + tv niet toegevoegd aan mijn Odido

  • 25 November 2023
  • 4 reacties
  • 28 Bekeken

Ik kan geen bestaand abonnement toevoegen. Daardoor kan ik gebruik maken van TV kijken op de Odido TV app. HELP!


4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @ronaldvisser, welkom op de Community van Odido! 🙋‍♂️

Graag help ik je zo goed mogelijk uit de brand. Kun je me middels een screenshot laten zien wat voor foutmelding je krijgt op het scherm, alsjeblieft? Vaak zien we dat de NAW-gegevens bijvoorbeeld niet helemaal overeenkomen en dat daardoor de obstructie ontstaat. Beide abonnementen dienen namelijk op hetzelfde woonadres geregistreerd te staan en soms klopt een huisnummer niet, of staat de extensie er niet bij (huisnummertoevoeging). 

Hi @Jason van Odido!

 

Dank voor je reactie! Zie hieronder de foutmelding:

Adres moet eigenlijk zijn met toevoeging van ‘E’. Dus Wagenaarstraat 28E, dit staat ook zo in mijn profiel, maar kan het alsnog niet koppelen. Kun je mij misschien helpen? Alvast bedankt 🙏🏻

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @ronaldvisser, ik heb snel een blik geworpen en zag dat je initialen niet overeenkomen waardoor deze foutmelding ontstaat. Dit heb ik meteen voor je aangepast, ook heb ik je mobiele abonnement ontkoppeld. Als je nu inlogt zie je geen abonnement staan en dien je beide abonnementen opnieuw te koppelen. Doe dit in een webbrowser in plaats van de app, dat werkt beter. Als het goed is moet je nu beide abonnementen kunnen koppelen. Ook heb ik je TV-inloggegevens voor de zekerheid toegestuurd. Kan je mij een terugkoppeling geven of het gelukt is? Alvast bedankt!

Hi @Tommie van Odido oke, super! Dank je wel 🙏🏻

Reageer