Beantwoord

indienen per post? Dat is toch niet van deze tijd?

  • 27 December 2023
  • 18 reacties
  • 262 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 11 reacties

Er moet me even wat van het hart, het is te gek voor woorden in deze tijd dat je enkel een klacht in kunt dienen bij Odido door een brief te sturen. Kom op jongens en meisjes van Odido, dat is toch echt niet meer van deze tijd! Je bent notabene een internetprovider en dan biedt je niet de optie aan om iets digitaal in te dienen. Via die Izzi kom je in een loep terecht ondanks dat je aangeeft dat je al gesproken hebt met iemand van Odido. Vervolgens sta je ellenlang in de wacht als je belt met Odido en dan een mevrouw dat het langer duurt dat je van hun gewend bent. Nou, eerlijk gezegd ben ik niet anders gewend dan om enorm lang in de wacht te staan. En niemand weet van elkaar wat deze tegen een klant zegt en beloofd en/of noteert niets zoals wel is afgesproken. Dus het bellen heeft niet heel veel nut op deze manier.

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 29 December 2023, 14:56

Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedenavond @EGI  Welkom bij Odido.

Klopt dat is niet van deze tijd😂 Daarom mag je digitaal ‘hier’ je klacht posten.

De moderators gaan dan proberen om je zo goed als mogelijk is te helpen.

MVG

E-Mail antwoorden gaan op dit moment door drukte ook wat trager.

internet.service@odido.nl 

Goedenavond @EGI  Welkom bij Odido.

Klopt dat is niet van deze tijd😂 Daarom mag je digitaal ‘hier’ je klacht posten.

De moderators gaan dan proberen om je zo goed als mogelijk is te helpen.

MVG

E-Mail antwoorden gaan op dit moment door drukte ook wat trager.

internet.service@odido.nl 

Ik heb niet expres dubbel gepost, ik kreeg een foutmelding in verband met een foutieve titel. Die heb ik aangepast maar klaarblijkelijk was deze alsnog wel geplaatst ondanks de grote rode balk met de foutmelding.

Reputatie 7
Badge +14

@EGI Geen probleem.

De moderators helpen je verder als dit onderwerp aan de beurt is.

Fijne avond

Goedenavond @EGI  Welkom bij Odido.

Klopt dat is niet van deze tijd😂 Daarom mag je digitaal ‘hier’ je klacht posten.

De moderators gaan dan proberen om je zo goed als mogelijk is te helpen.

MVG

E-Mail antwoorden gaan op dit moment door drukte ook wat trager.

internet.service@odido.nl 

Beste CrisTien,

Dit medium lijkt me niet echt de juiste plek voor het indienen van een klacht. Daarnaast geven jullie, met alle goede bedoelingen neem ik aan, niet allemaal antwoorden die kloppen. Jullie spreken elkaar tegen en ik zag ook al een antwoord inzake het bkr wat niet correct is maar dat topic was gesloten.

Ik heb maar weer eens gebeld maar het is natuurlijk een stuk ingewikkelder om de gesprekken op te nemen in verband met bewijslast en ik snap wel dat dit ook een argument kan zijn van Odido haar zijde.

Kijk het is niet heel ingewikkeld, als je uiteindelijk met een klacht bij een geschillencommissie terecht komt dan is bewijslast erg belangrijk, een forumtopic valt daar niet echt onder, ook telefoontjes noteren waarbij de partij als Odido dit kan ontkennen is ook ingewikkeld (bin there done that). Zelf opnames maken is dan het enige wat je kunt doen maar als je daar niet aan denkt dan is het ook een verloren zaak.

Ik heb daarnet wederom gebeld met Odido en nu is het afwachten of het goed komt allemaal. Helaas is het tegenwoordig zo dat je als klant een sterke casus op moet bouwen. Ook zijn programma's als Radar en Kassa nog opties maar ook daar is dossier opbouw van belang. Daarom zie je dat steeds meer bedrijven de klant zo weinig mogelijk in handen willen geven. Jammer.

 

Goedenavond @EGI  Welkom bij Odido.

Klopt dat is niet van deze tijd😂 Daarom mag je digitaal ‘hier’ je klacht posten.

De moderators gaan dan proberen om je zo goed als mogelijk is te helpen.

MVG

E-Mail antwoorden gaan op dit moment door drukte ook wat trager.

internet.service@odido.nl 

Emailen gaat wat trager?

Hmmm ik heb op 6 november 2023 een mail gestuurd naar dat mailadres. Het is nu 27 december 2023 en nog niets van gehoord. Bij wat trager verwacht ik dit niet. Maar goed, dat is wat het is. 

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @EGI, ik zag dat je je vraag al kenbaar had gemaakt in dit topic: 

Daar heb ik zojuist van een reactie voorzien en ik zie graag een reactie van je tegemoet! Het klopt dat het versturen van een klacht per post niet van deze tijd is. Echter, willen we dit zo veel mogelijk beperken en er alles aan doen om je vraag/klacht eerst op te lossen. Mocht je dit alsnog kwijt willen, kun je dit altijd per post naar ons versturen. We hebben ook een klachtenafdeling, maar deze is alleen voor intern gebruik en kan alleen worden ingeschakeld als we samen niet tot een gewenste oplossing komen. 

Groetjes, 

Pharwin 

Hi

nou breekt mijn klomp. Ik heb half nov een klacht ingediend. Half december wilde ik via hetzelfde mailadres de vraag stellen wanneer ik een reactie kon verwachten. Dat mailadres bleek niet meer in gebruik en moest ik per post dat verzoek/klacht indienen. Dat heb ik gedaan

Hierop heb ik ook geen reactie ontvangen. Kortom klachten worden niet behandeld of je ze nu per mail of per post indient…

Reputatie 6
Badge +6

Hi

nou breekt mijn klomp. Ik heb half nov een klacht ingediend. Half december wilde ik via hetzelfde mailadres de vraag stellen wanneer ik een reactie kon verwachten. Dat mailadres bleek niet meer in gebruik en moest ik per post dat verzoek/klacht indienen. Dat heb ik gedaan

Hierop heb ik ook geen reactie ontvangen. Kortom klachten worden niet behandeld of je ze nu per mail of per post indient…

Hallo @Tomato0, klachten willen we natuurlijk altijd eerst oplossen! Naar welk postadres had je het verstuurd? Kun je aangeven wat je klacht is? Dan ga ik mijn best doen om het voor je op te lossen! 

Groetjes, 

Pharwin 

Hi Pharwin

eerst gestuurd naar @service vervolgens naar een postadres, op 19/12 ik dacht Nieuwegein. Op 20/12 krijg ik “toevallig” zo n tevredenheidsmailtje van Stef  van Odido. Kennelijk in reactie op mijn brief. Hierop heb ik niet gereageerd

Klacht komt er hier op neer dat ik ruim 3 weken zonder internet heb gezeten. Dat ik 2 dagen voor niets heb gewacht op Guidion (op klacht hierover naar Guidion nooit iets vernomen)

Op mijn stelling dat die gratis mb’s die je kan krijgen voor een week. En vervolgens weer eindeloos in de rij moet staan om een nieuwe voor een week, totaal geen gelijkwaardige vervanging zijn, en dat ik dus het abonnementsgeld terug wil krijg ik geen reactie.

weet je voldoende zo?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Tomato0, ik ben meteen voor je gaan kijken, echter vind ik alleen een inactief abonnement op jouw e-mailadres. Zou je je klantnummer willen toevoegen aan je profiel? Deze kun je vinden bovenaan een factuur. Dan kijk ik met je mee! 

Hi Pharwin, o ja dat staat op een ander mailadres. Klantnummer is XXXXXXX

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

Reputatie 7
Badge +9

Hi Tomato0, dit is een mobiel klantnummer. Ik heb even gezocht en ik heb je klantnummer van Thuis gevonden. Deze eindigt op 366. Wil je dit voor me controleren? Dan tag ik @Teresa van Odido alvast om met je mee te kijken en ik geef je klantnummer alvast door! 😄

Ha Marciano

dit is inderdaad mijn klantnummer

 

groet

Piter

Reputatie 6
Badge +2

@Tomato0 Ik zie nog geen Klantnummer van je Internet + TV abonnement staan. Je kunt dit vinden op je contract of op jouw facturen. Geef je mij een seintje als je zo ver bent?

Dat is

XXXX

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

Hi Teresa ben je al wat verder gekomen

@Tomato0 Ik zie nog geen Klantnummer van je Internet + TV abonnement staan. Je kunt dit vinden op je contract of op jouw facturen. Geef je mij een seintje als je zo ver bent?

 

Reputatie 6
Badge +2

@Tomato0 Ik heb de vergoeding voor de periode dat je geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten in orde gemaakt! Het systeem berekent de compensatie automatisch en dit zal worden verrekend met een volgend factuur, meestal de eerstvolgende. Dank je wel voor je geduld! 

Ha Teresa, dank voor je inspanningen..

 

 

 

Reageer