Inloggen my-t mobile en mijn tele 2 werken niet.

  • 3 November 2023
  • 1 reactie
  • 26 Bekeken

Sinds de overstap naar Odido kan ik niet meer inloggen. Ik kan wel inloggen op mijn odido, maar als ik vervolgens iets wil aanpassen en kies voor Internet, Tv en vast bellen dan word ik doorgestuurd naar T-mobile en moet ik opnieuw gebruikersnaam en wachtwoord invoeren. Maar dan zegt hij dat gebruikersnaam en wachtwoord niet kloppen. En als ik dan 'inloggegevens vergeten' aanklik en mijn emailadres invoer, dan krijg ik een email die zegt dat dit een verouderde pagina is, dus dat werkt ook niet.

Ik kan sinds de overstap ook niet meer in mijn tele2. Dus zowel mijn thuis abbonement ( T-mobile ) als mijn mobiele abbonemment ( tele2 ) inzien en aanpassen is sinds de overstap niet meer mogelijk. Erg vervelend. Gebeld met de klantenservice maar die kunnen het niet oplossen.


1 reactie

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Matthijs12345, goed dat je contact opneemt! Ik wil het graag nakijken voor Internet + TV. Gebruik je hiervoor de app voor Mijn Odido of voer je dit uit op de website: Log in op je persoonlijke Mijn Odido account. Ook ben ik benieuwd of je een foutmelding ziet verschijnen als je wordt doorgestuurd en welke dit is. Voor je account van Tele 2, wil ik je verwijzen naar mijn collega's: Vragen en discussies | Tele2 Forum. Zij helpen je graag verder! 😊 Groetjes, Ishana

Reageer