Internet abonnement aan Mijn Odido toevoegen lukt niet

  • 12 September 2023
  • 4 reacties
  • 113 Bekeken

Als ik het abonnement wil toevoegen krijg ik de melding "Onbekend adres" en "het adres komt helaas niet voor in onze systemen." De gegevens zijn echter wel juist.

Tommie van Odido 7 maanden geleden

Hey @Vonkie87, welkom op onze Community!

We helpen je hier graag mee, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dit lijkt op ABC12345. Kun je deze niet vinden wil je mij dan jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht sturen? Dan kijk ik met je mee!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Vonkie87, welkom op onze Community!

We helpen je hier graag mee, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dit lijkt op ABC12345. Kun je deze niet vinden wil je mij dan jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht sturen? Dan kijk ik met je mee!

Hi @Tommie van Odido,

Ik heb jou van de week een privé bericht gestuurd, maar helaas nog geen reactie ontvangen.

Groet Angela

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Vonkie87 

Zou je mij een privébericht kunnen sturen en antwoord kunnen geven op deze vragen? Dan zet ik je case door naar onze technische afdeling. Ik zie je bericht graag tegemoet!

  • Met welk e-mailadres log je in?
  • Welk nummer probeer je te koppelen?
  • Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
  • kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
  • Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
  • Telefoonnummer & klantnummer: 
  • Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip) 
  • Op welk nummer ben je evt. bereikbaar? 
  • Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond)

Hey @Vonkie87, welkom op onze Community!

We helpen je hier graag mee, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dit lijkt op ABC12345. Kun je deze niet vinden wil je mij dan jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht sturen? Dan kijk ik met je mee!

Hallo Tommie, 

Ik heb hetzelfde probleem waarbij mijn adres onbekend is bij jullie. Ik heb mijn klantnummer toegevoegd aan mijn account. Hoor graag van je. Bedankt!

Reageer