Internet abonnement abbonement toevoegen in de app

  • 2 October 2023
  • 4 reacties
  • 33 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Hallo Odido,

Als ik het Tv+ internet abonnement wil toevoegen krijg ik de melding "Onbekend adres" en "het adres komt helaas niet voor in onze systemen." De gegevens zijn echter wel juist. Momenteel kan in enkel mijn mobiele abonnement beheren in de app.

Alvast bedankt!

Cal van Odido 7 maanden geleden

Hoi @BenOdido, leuk dat je meer inzicht wil krijgen in je abonnementen, ik geef je graag die ruimte! Ik zag dat je op hetzelfde adres nog een oud-Odido abonnement had staan met hetzelfde email adres. Daarom heb ik dit aangepast zodat het systeem niet in de war raakt.

Als je het opnieuw probeert via het kopje ‘abonnement toevoegen’ zou je meteen raak moeten schieten en je Internet + TV abonnement moeten zien! 😃

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @BenOdido, leuk dat je meer inzicht wil krijgen in je abonnementen, ik geef je graag die ruimte! Ik zag dat je op hetzelfde adres nog een oud-Odido abonnement had staan met hetzelfde email adres. Daarom heb ik dit aangepast zodat het systeem niet in de war raakt.

Als je het opnieuw probeert via het kopje ‘abonnement toevoegen’ zou je meteen raak moeten schieten en je Internet + TV abonnement moeten zien! 😃

Hoi @BenOdido, leuk dat je meer inzicht wil krijgen in je abonnementen, ik geef je graag die ruimte! Ik zag dat je op hetzelfde adres nog een oud-Odido abonnement had staan met hetzelfde email adres. Daarom heb ik dit aangepast zodat het systeem niet in de war raakt.

Als je het opnieuw probeert via het kopje ‘abonnement toevoegen’ zou je meteen raak moeten schieten en je Internet + TV abonnement moeten zien! 😃

Hallo @Cal van Odido ,

Ik heb het opnieuw geprobeerd maar helaas geeft hij aan dat mijn adres nog steeds onbekend is. Is er iets anders wat ik kan proberen? Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +9

Hey @BenOdi, bedankt voor je snelle reactie.

Ik heb een blik geworpen en zag meteen wat er aan de hand was. De gegevens kwamen niet met elkaar overheen van de abonnementen. Dit heb ik rechtgetrokken en je mobiele abonnement ontkoppeld. Als je nu inlogt zul je geen abonnementen zien staan. Deze dien je opnieuw te koppelen en als het goed is krijg je nu geen foutmelding meer! Kan je mij een terugkoppelin geven of het gewerkt heeft? 

Hey @BenOdi, bedankt voor je snelle reactie.

Ik heb een blik geworpen en zag meteen wat er aan de hand was. De gegevens kwamen niet met elkaar overheen van de abonnementen. Dit heb ik rechtgetrokken en je mobiele abonnement ontkoppeld. Als je nu inlogt zul je geen abonnementen zien staan. Deze dien je opnieuw te koppelen en als het goed is krijg je nu geen foutmelding meer! Kan je mij een terugkoppelin geven of het gewerkt heeft? 

Hallo Tommie,

Het werkt nu perfect! Heel erg bedankt voor je hulp!

Reageer