Beantwoord

Internet afgesloten vanwege betalingsachterstand (maar die is er niet!)

  • 14 September 2023
  • 4 reacties
  • 114 Bekeken

Mijn internet is plotseling afgesloten. Als ik de browser open, staat er een bericht van Tele2 dat dit is vanwege een betalingsachterstand. Die heb ik echter niet (en ook nooit gehad). Ik heb al gebeld met Odido, maar die zeggen dat mijn adres daar niet in het systeem staat. Daarna werd ik heel snel doorverbonden met Tele2, maar daar neemt niemand op. Ik hoor graag wat er aan de hand is en hoe we dit kunnen verhelpen.

icon

Beste antwoord door eric 14 September 2023, 19:25

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Hhannekeee ,

Het klopt dat Tele2 thuis niet is omgezet naar Odido. Voor jou wijzigt er dus niets en blijft jouw aansluiting een Tele2 aansluiting. 

Er is ook een eigen forum,;  forum.tele2.nl

Misschien kunnen ze je daar helpen. Of je belt de Tele2 thuis klantenservice, 020 - 754 4444.

Goedendag, helaas heb ik hetzelfde probleem. Omdat ik ben afgesloten, kan ik ook niet meer inloggen in mijn Odido en dus zien wat de openstaande facturen zijn. Morgen vertrek ik op reis, dus haal aub de blokkade van mijn toestel af. Bedankt alvast voor het lezen van mijn bericht. 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Mariaatje, dat is natuurlijk niet leuk, ik wil graag dat je snel weer kan genieten van je bundel! Ik zie dat je hiervoor ook een eigen topic hebt geopend, namelijk: Blokkade betalingsachterstand niet aanwezig. Graag wil ik je vragen om, conform onze huisregels, één vraag te beperken tot één topic zodat de informatie helder blijft en het antwoord adequaat is.

Dit is vast en zeker op te lossen, ik weet zeker dat je met de oplossing een mooie reis tegemoet gaat!

Hoi @Mariaatje, dat is natuurlijk niet leuk, ik wil graag dat je snel weer kan genieten van je bundel! Ik zie dat je hiervoor ook een eigen topic hebt geopend, namelijk: Blokkade betalingsachterstand niet aanwezig. Graag wil ik je vragen om, conform onze huisregels, één vraag te beperken tot één topic zodat de informatie helder blijft en het antwoord adequaat is.

Dit is vast en zeker op te lossen, ik weet zeker dat je met de oplossing een mooie reis tegemoet gaat!

Sorry dat wist ik niet, maar bedankt voor je antwoord. 😀

Reageer