Beantwoord

Internet en TV werken niet na verhuizing

  • 24 February 2022
  • 11 reacties
  • 176 Bekeken

Al jaren zijn wij lid bij t mobile.

Met 2 mobiele abonnementen en tv en internet.

Wij zijn pas verhuisd en sinds is het internet en tv verschrikkelijk.

Ik heb mijn tmobile thuis dus opgezegd.

Maar wat wil het geval nu omdat we zijn verhuisd is het contract datum veranderd en kunnen we pas in april overstappen.

Nu denk je oh das zo maar hoevaak hier tijdens het tv kijken het kastje uitvalt opnieuw opstart internet onstabiel os is ongelooflijk tmobile zegt dat dit niet waar is.

Al jaren breng ik 100de euros per maand naar tmobile met al die abonnementen en nu willen ze die laatste paar tientjes ook hebben. Wat een slechte service is dit zeg. Verschrikkelijk.

Ik kan er niks aan doen dat de kwaliteit beroerd is je zou ook kunnen zeggen nou ha ma kun je fijn tv kijken.

Maar goed ik ben er zo klaar mee ej zo boos om.

Dat ik tmobile die laatste paar tientjes in de maand dan ook niet meer geef dus onze telefoon abonnementen gaan ook ! 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 25 February 2022, 10:46

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

11 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @elk

Wat bedoel je precies met dat het internet en de tv verschrikkelijk zijn? Gaat het hier op een ADSL-aansluiting of een glasvezel aansluiting. Is er al eens een meting / monitoring uitgevoerd op de lijn? 
Ik heb als mede-klant geen toegang tot de T-Mobile systemen, maar ben wel erg benieuwd naar je verhaal.

Hier binnen de community proberen we elkaar te helpen en moderators lezen en reageren in de verschillende topics. Hopelijk kunnen we helpen om de problemen te lokaliseren en samen tot een oplossing te komen. 

We horen graag van je 

Via adsl glasvezel hebben we hier niet.

Internet doet het vaak niet of heel traag regelmatig moet ik het modem resetten.

En de tv tja das al helemaal verschrikkelijk vaak doen de kastjes het niet moet eerst de stekker er uit en opnieuw er in.

Of ze springen zomaar om van zender altijd terug na ned 1 tijdens het tv kijken. 

We wonen  nu in een ouder huis dus ik denk dat het daar aan licht.en ik ben ook op een punt dat de enige oplossing is een nieuwe provider.

Maar tmobile werkt niet meer en willen niet de contract datum los laten ondanks dat het bij hun ligt en door de verhuizing is de contract datum veranderd.

Ik vind de service op het moment zo slecht dat ik gewoon vertrekt met alle tmobile abonnementen. Ik ben er klaar mee.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @elk 

Zou je misschien eens een foto willen maken van hoe de modem is aangesloten?

Het beste kan je deze rechtstreeks op het KPN aansluitpunt aansluiten waar ook de KPN kabel op is aangesloten eventueel met het aansluitdoosje er tussen die in je installatiepakket zit.

En welke snelheid haal je wanneer je rechtstreeks op de modem bent aangesloten?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @elk Bedankt voor je snelle reactie! Ik woon zelf ook in een heel oud huis, maar heb gelukkig slechts 2 grotere storingen meegemaakt en die werden gelukkig redelijk snel verholpen. Ik kan me voorstellen dat de frustraties na verloop van tijd alleen maar verder zijn opgelopen. Welke oplossingen heeft de klantenservice voor jullie aangedragen?

Ik heb even gezocht voor je naar de spelregels m.b.t verhuizingen, maar op de website staat toch vrij duidelijk aangegeven dat je bij een verhuizing een nieuw contract aangaat. Er zijn ook diverse verschillende partijen betrokken bij een verhuizing. 

Verhuizing doorgeven

Waar en hoe heb je de verhuizing kenbaar gemaakt? 

Ik kijk uit naar je vervolgreactie. 

Hallo @elk 

Zou je misschien eens een foto willen maken van hoe de modem is aangesloten?

Het beste kan je deze rechtstreeks op het KPN aansluitpunt aansluiten waar ook de KPN kabel op is aangesloten eventueel met het aansluitdoosje er tussen die in je installatiepakket zit.

En welke snelheid haal je wanneer je rechtstreeks op de modem bent aangesloten?

Ik ben nog niet thuis dus een foto maken kan niet .

En hoe kan ik zien welke snelheid het midem haalt?

Hoi @elk Bedankt voor je snelle reactie! Ik woon zelf ook in een heel oud huis, maar heb gelukkig slechts 2 grotere storingen meegemaakt en die werden gelukkig redelijk snel verholpen. Ik kan me voorstellen dat de frustraties na verloop van tijd alleen maar verder zijn opgelopen. Welke oplossingen heeft de klantenservice voor jullie aangedragen?

Ik heb even gezocht voor je naar de spelregels m.b.t verhuizingen, maar op de website staat toch vrij duidelijk aangegeven dat je bij een verhuizing een nieuw contract aangaat. Er zijn ook diverse verschillende partijen betrokken bij een verhuizing. 

Verhuizing doorgeven

Waar en hoe heb je de verhuizing kenbaar gemaakt? 

Ik kijk uit naar je vervolgreactie. 

Eigenlijk geen oplossing de klantenservice zegt dat hun zien dat het stabiel is.

Oh god eerlijk is eerlijk dat ik dat niet meer zeker weet of ik dat nu via post nl heb gedaan of zelf via de app.

Dat deze datum werd veranderd was me i iedergeval niet duidelijk.

Eerlijk gezegd gaat het me er gewoon om dat tmobile niet coulant wil zijn. Terwijl erhier in deze nieuwe omgeving ook een andere klant wat met het zelvde probleem en daar kon het wel dat ze zeide van oke je kunt gaan. Bij mij voelt het nu of ze deze laatste 2 maanden er nog gauw bij willen snoepen. En dat vind ik oneerlijk.

En dan denk ik oplossing voor er iemand komt of andere kastjes zijn opgestuurd ben je al weer zoveel verder dat het geen zin meer heeft qua tijd. Want overstappen doe ik tis alleen ik hoopte op wat klantvriendelijkheid en dan denk ik als ik die niet krijg dan zet ik daar alle abonnement stop 

Excuus voor alle spelfouten maar boodschappen doen met een klein kind en tegelijkertijd type is lastig;')   haha

Reputatie 7
Badge +15

@elk

Ik bedoelde gewoon als je een speedtest doet met de ookla speedtest app op een laptop die rechtstreeks is aangesloten welke snelheid haal je dan op je laptop en welke snelheid hoor je te halen?

En de tv boxen zijn ook rechtstreeks op de modem aangesloten?

@elk

Ik bedoelde gewoon als je een speedtest doet met de ookla speedtest app op een laptop die rechtstreeks is aangesloten welke snelheid haal je dan op je laptop en welke snelheid hoor je te halen?

En de tv boxen zijn ook rechtstreeks op de modem aangesloten?

Oke dit gaat heel dom klinken miss maar ik gebruik geen laptop alleen telefoon en tv. 

En boxen op het modem ik heb alleen boxen in de tv haha 

Reputatie 7
Badge +15

@elk 

Tv kastjes rechtstreeks verbonden met een LAN poort van de modem, zo beter? 😅

Ook niks anders in huis waarmee je bekabeld kan testen?

Misschien ook eens een fabrieksreset van de modem uitvoeren door het resetknopje achter de modem voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld?

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @elk, goed dat je jouw verhaal ten gehore brengt op de Community, zo kunnen we er meteen wat aan doen samen.

Ik zie dat het modem al 113 dagen achtereen aanstaat en online is, graag wil ik daarom met je testen hoe de verbinding is nadat alles herstart is. Voer de herstart alsjeblieft op onderstaande manier uit, dan kunnen we dit verbeteren:

Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box. Met een beetje geluk werkt alles nu weer zoals we graag willen!