Beantwoord

Internet geblokkeerd

  • 10 May 2024
  • 2 reacties
  • 48 Bekeken

Goedenavond community!

 

Vraagje aan jullie. Ik had mijn factuur vanochtend via iDeal voldaan dat was rond 11:30. Rond 13:00 kreeg ik een mail dat mijn diensten zijn geblokkeerd ivm een betalingsachterstand. Ik heb tot tweemaal toe contact gehad met de klantenservice, mij is verteld dat de betaling binnen is maar nog niet is verwerkt. Dit zou volgens de medewerker 24 uur kunnen duren. Toen ik aangaf dat in de ontvangen mail vermeld staat dat ik binnen 2 uur online zou moeten zijn kon ze dit haast niet geloven. Ook als ik op de community rondkijk zie ik staan dat je na 2 uur weer online zou moeten zijn. Is er iemand van de webcare die mij kan helpen? Telefonisch kom ik helaas niet verder. Alle betalingen zijn gedaan en ook via mijn odido zie ik een melding dat ik geen openstaande facturen heb.

icon

Beste antwoord door TheysayHR 10 May 2024, 19:03

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @TheysayHR  Niet fijn zeg! Heb je al opnieuw opgestart? Hier is nu niemand die je kan helpen. Probeer het op Twitter of Facebook als opnieuw opstarten geen resultaat geeft!

Succes

Hallo @TheysayHR  Niet fijn zeg! Heb je al opnieuw opgestart? Hier is nu niemand die je kan helpen. Probeer het op Twitter of Facebook als opnieuw opstarten geen resultaat geeft!

Succes

Beste Cristien, dank voor je bericht!

Nadat ik deze topic had aangemaakt was het binnen enkele minuten opgelost. Jammer dat de medewerkers op de klantenservice niet in lijn zijn met de berichtgevingen die we ontvangen. 

Reageer