Beste Odido,
Vandaag krijg ik een rekening via de mail €58,68.
Hier schrik even van!
Ik heb des tijds glasvezel internet van jullie gehad op mijn oud adres, ik ben toen gaan verhuizen en zou mijn internet doorlopen op het nieuwe adres.
Ik had via de account geen inzage op mijn contract, ik heb toen met de klantenservice gebeld en hier om gevraagd. Uw klantenservice zegt: uw contract is al maand geleden verlopen! En dat ik maandelijks kan opzeggen. Ik heb als gevolg de contract beëindigd door dat uw klantenservice mij deze informatie geeft. Ik verzoek u, de gespreksopname hiervan terug te luisteren. Daarbij heeft uw klantenservice mij dus foutieve informatie verschaft en als er een afkoopsom zou zijn, dan had uw klantenservice mij hierop moeten waarschuwen.
Graag verzoek ik u het gesprek terug te luisteren en de factuur in te trekken.
Met vriendelijke groet,
A el bazi