Internet+TV abonnement toevoegen aan account lukt niet

  • 22 December 2023
  • 2 reacties
  • 27 Bekeken

Ik heb al meerdere keren contact gehad met de klantenservice over het toevoegen van mijn internet+tv abonnement in de Odido app en elke keer wordt het op een storing in het systeem gegooid. Inmiddels ben ik hier sinds oktober al mee bezig en lijkt mij een andere reden te hebben, zo lees ik ook op andere topics. 

Mijn mobiele abonnement van Tele2 is overgezet naar Odido en deze kan ik zien in de Odido app. Nu probeer ik in de app en ook online mijn internet+tv abonnement toe te voegen zodat ik deze ook kan bekijken maar hier krijg ik elke keer een foutmelding op:

 

 

‘Probeer het later nog eens’ heb ik al ongeveer 20x gedaan zonder positief resultaat. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? 

Tommie van Odido 4 maanden geleden

Hoi @Robinvanz, welkom op onze Community!

Ik help je hier graag mee. Ik ben direct voor je gaan kijken en ik zag dat je initialen en achternaam niet overeenkomen. Daarnaast stond er nog een oude Tele2 koppeling in het systeem, ik heb je mobiele abonnement voor de zekerheid ontkoppeld. Als het goed is moet je nu beide abonnementen kunnen koppelen. Probeer dit voor de zekerheid in een webbrowser in plaats van in de app. Kan je mij laten weten of het gelukt is? Alvast bedankt. 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Robinvanz, welkom op onze Community!

Ik help je hier graag mee. Ik ben direct voor je gaan kijken en ik zag dat je initialen en achternaam niet overeenkomen. Daarnaast stond er nog een oude Tele2 koppeling in het systeem, ik heb je mobiele abonnement voor de zekerheid ontkoppeld. Als het goed is moet je nu beide abonnementen kunnen koppelen. Probeer dit voor de zekerheid in een webbrowser in plaats van in de app. Kan je mij laten weten of het gelukt is? Alvast bedankt. 

Hoi @Robinvanz, welkom op onze Community!

Ik help je hier graag mee. Ik ben direct voor je gaan kijken en ik zag dat je initialen en achternaam niet overeenkomen. Daarnaast stond er nog een oude Tele2 koppeling in het systeem, ik heb je mobiele abonnement voor de zekerheid ontkoppeld. Als het goed is moet je nu beide abonnementen kunnen koppelen. Probeer dit voor de zekerheid in een webbrowser in plaats van in de app. Kan je mij laten weten of het gelukt is? Alvast bedankt. 

Hi Tommie, 

 

Bedankt voor je snelle actie, nu is het gelukt!

 

Groet,

Robin

Reageer