Beantwoord

internet werkt niet omgeving IJmond

  • 7 November 2023
  • 8 reacties
  • 174 Bekeken

Mijn internet werkt niet. Het modem heeft een rood wereldbolletje. Ik heb alles gereset, maar geen resultaat. Is in de nacht gebeurd.

Heb het net een week, ben overgestapt vanuit Ziggo, maar eigenlijk nu al spijt. Dit gebeurde bij Ziggo nooit!

icon

Beste antwoord door Sylver84 7 November 2023, 14:05

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 2

Klopt, ook hier geen internet in Beverwijk. Mag ik nuanceren dat er er bij elke provider een storing kan optreden. En ook bij ziggo heb ik dit ook wel eens gehad. (Buiten regelmatige offline door onderhoud) Misschien iets minder overtrokken reageren?

Reputatie 1

Mijn internet werkt niet. Het modem heeft een rood wereldbolletje. Ik heb alles gereset, maar geen resultaat. Is in de nacht gebeurd.

Heb het net een week, ben overgestapt vanuit Ziggo, maar eigenlijk nu al spijt. Dit gebeurde bij Ziggo nooit!

Loop is even niet zo te zeuren. Er was vannacht veel regen en onweer. Storingen horen er nu eenmaal bij. Normaal nooit geen storingen bij Odido. 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @ivos1981 

Staat er niks over een storing in je Odido açcount bij meer onder storingen en heb je de bekabeling gecontroleerd?

@Mbonline 

Er is wel eeñ storing in Beverwijk bekend :

https://community.odido.nl/algemeen-490/is-er-een-storing-bij-internet-tv-van-odido-284385

Reputatie 1

Er is een storing in Heemskerk, Beverwijk en omstreken zoals @Waqqas  al aangaf. Afwachten @ivos1981. Ik zit zelf al sinds Februari bij Odido, nooit problemen gehad tot nu. Kan gebeuren.

Reputatie 3

@Jason van Odido 

Mogelijk dat het mobiele internet wat hapert nu iedereen op het mobiele netwerk zit.

Ik ervaar niet de soepele ervaring die ik normaal wel heb, als ik bijvoorbeeld door me socials scroll.

Reputatie 3

@Jason van Odido

Mogelijk dat het mobiele internet wat hapert nu iedereen op het mobiele netwerk zit.

Ik ervaar niet de soepele ervaring die ik normaal wel heb, als ik bijvoorbeeld door me socials scroll.

3 speed testen server in Amsterdam das dus 30km 

7.2MBps

0.2 mbps up

58 ping

is er al meer duidelijkheid over hoe lang het nog gaat duren voordat er weer internet beschikbaar is?

postcode 1965

Reputatie 3

is er al meer duidelijkheid over hoe lang het nog gaat duren voordat er weer internet beschikbaar is?

postcode 1965