iptv en npo app start niet op

  • 6 February 2023
  • 7 reacties
  • 141 Bekeken

@Sven-TMT   beste ,,,, ik heb al 2 weken zoveel problemen met mijn internet van tmobile dat ik er echt spuugzat van ben mijn NPO en IPTV starten niet meer op  ik lees dat er iets aan te doen is een fix ofzo  maar wat ik niet begrijp is dat jullie het niet standaard bij iedereen doen dat zou een hoop frustratie schelen. hopelijk  gaan jullie nu bij mij ook de fix erop zetten

 

Cal van Odido 1 jaar geleden

Mocht je dezelfde fix toegepast willen hebben, reageer dan graag in dit topic:

 

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@zeerontevredenklant De fix staat erop. 

En voor de duidelijkheid de fix wordt bij iedereen uitgerold, maar dat  gebeurd gefaseerd

@Sven-TMT   beste ,,,, ik heb al 2 weken zoveel problemen met mijn internet van tmobile dat ik er echt spuugzat van ben mijn NPO en IPTV starten niet meer op  ik lees dat er iets aan te doen is een fix ofzo  maar wat ik niet begrijp is dat jullie het niet standaard bij iedereen doen dat zou een hoop frustratie schelen. hopelijk  gaan jullie nu bij mij ook de fix erop zetten

 

@zeerontevredenklant De fix staat erop. 

En voor de duidelijkheid de fix wordt bij iedereen uitgerold, maar dat  gebeurd gefaseerd

oke  en wat moet ik nu doen met de tv en modem zo laten of opnieuw opstarten\?

Reputatie 7
Badge +4

@Sven-TMT   beste ,,,, ik heb al 2 weken zoveel problemen met mijn internet van tmobile dat ik er echt spuugzat van ben mijn NPO en IPTV starten niet meer op  ik lees dat er iets aan te doen is een fix ofzo  maar wat ik niet begrijp is dat jullie het niet standaard bij iedereen doen dat zou een hoop frustratie schelen. hopelijk  gaan jullie nu bij mij ook de fix erop zetten

 

@zeerontevredenklant De fix staat erop. 

En voor de duidelijkheid de fix wordt bij iedereen uitgerold, maar dat  gebeurd gefaseerd

oke  en wat moet ik nu doen met de tv en modem zo laten of opnieuw opstarten\?

Modem kan je zo laten, Tv eventueel opnieuw opstarten, 10 seconden van de stroom, 

Hier hebben we precies het zelfde probleem. 
Zouden jullie dit voor ons kunnen oplossen?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Paulb86, voor de zekerheid zou ik je willen vragen om te reageren in dit centrale topic: 

Hoe dan ook zal @Sven-TMT je zeker graag willen helpen! 😃

Reputatie 7
Badge +4

Hier hebben we precies het zelfde probleem. 
Zouden jullie dit voor ons kunnen oplossen?

Fix staat erop!

Reputatie 7
Badge +4

Mocht je dezelfde fix toegepast willen hebben, reageer dan graag in dit topic: