Kan abbonement niet koppelen

  • 30 December 2023
  • 6 reacties
  • 32 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik probeer het al maanden maar het werkt niet. Wil TV/internet account koppelen maar blijf maar foutmeldingen krijgen. Geen idee aan welk account het dan wel gekoppeld is maar niet aan mijn emailadres! Wordt er echt moedeloos van, wil gegevens en facturen in kunnen zien. Daarnaast geeft de app tv anywhere aan dat pincode fout is wanneer inlog met klantnummer 

Teresa van Odido 3 maanden geleden

@Ntosch Mijn excuses voor de late reactie. Van mij ook de beste wensen voor 2024! 

Ik help je graag verder bij het koppelen van jouw accounts, ik wil dat jij jouw gegevens/facturen kunt inzien! Wil je mij in een privébericht  het 06-nummer waar het om gaat, voorletters, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer sturen? Dan ga ik direct voor je aan de slag! 

Heb je al geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren? Mocht dit niet werken, laat het mij dan weten. Ik zet het dan gelijk door naar mijn collega’s van de technische dienst. Ik weet zeker dat zij dit voor jou kunnen oplossen, zodat je binnenkort kunt genieten van onze Tv diensten! 😀

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Ik probeer het al maanden maar het werkt niet. Wil TV/internet account koppelen maar blijf maar foutmeldingen krijgen. Geen idee aan welk account het dan wel gekoppeld is maar niet aan mijn emailadres! Wordt er echt moedeloos van, wil gegevens en facturen in kunnen zien. Daarnaast geeft de app tv anywhere aan dat pincode fout is wanneer inlog met klantnummer 

Hallo @Ntosch, allereerst, de beste wensen voor het nieuwe jaar! We zoeken graag voor je uit hoe we dit het beste kunnen oplossen. Zelf ben ik van de mobiele sectie en op dat gebied help ik je met alle liefde verder! Aangezien dit om je Internet + TV account gaat, zal ik je doorzetten naar één van mijn collega's die experts zijn op dit gebied! 

@Jason van Odido @Teresa van Odido @Tommie van Odido @Nora van Odido Zouden jullie hierin kunnen ondersteunen? Alvast bedankt! 😁

Groetjes, 

Pharwin

Reputatie 6
Badge +2

@Ntosch Mijn excuses voor de late reactie. Van mij ook de beste wensen voor 2024! 

Ik help je graag verder bij het koppelen van jouw accounts, ik wil dat jij jouw gegevens/facturen kunt inzien! Wil je mij in een privébericht  het 06-nummer waar het om gaat, voorletters, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer sturen? Dan ga ik direct voor je aan de slag! 

Heb je al geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren? Mocht dit niet werken, laat het mij dan weten. Ik zet het dan gelijk door naar mijn collega’s van de technische dienst. Ik weet zeker dat zij dit voor jou kunnen oplossen, zodat je binnenkort kunt genieten van onze Tv diensten! 😀

Ja de app heb ik al verwijderd en geïnstalleerd. Het gaat niet om een 06 nummer maar om het tv en internet abbonement (voorheen tmobile thuis)

XXXXX 

[MOD EDIT] persoonsgegevens verwijderd. 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Ntosch, ik heb het gelijk voor je nagekeken en ik zie dat er nog een oud Internet abonnement aan jouw e-mailadres gekoppeld stond. Dit is de reden dat je nu het huidige abonnement niet kon koppelen. Ik heb gelijk dit oude account voor je losgekoppeld. Als je nu opnieuw inlogt in jouw Mijn Odido account, zou deze nu helemaal leeg moeten zijn en kan je een nieuw abonnement toevoegen. Dit moet ervoor zorgen dat je jouw huidige abonnement kan koppelen en hiervan alle gegevens kan inzien! 

Dankjewel! Ik kan eindelijk mijn gegevens weer inzien!

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Ntosch, super fijn! Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! 😊 Groetjes, Ishana

Reageer