Beantwoord

Kan abonnement niet toevoegen aan account (Thuis)

  • 9 January 2024
  • 3 reacties
  • 85 Bekeken

 

Ik krijg bovenstaande foutmelding. Paar weken geleden gebeld maar helaas konden ze het niet oplossen.

Is het mogelijk om op de oude (bestellingen die geannulleerd zijn) de rekeningnummer te verwijderen of inactief zetten?

 

icon

Beste antwoord door tmku 12 January 2024, 09:27

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @tmku, welkom op onze Community! Dit heeft op de één of andere manier te maken met dat je bij twee abonnementen hetzelfde rekeningnummer gebruikt en heeft te maken met een technisch issue vanuit onze kant. Ik kan dit voor je oplossen en doe dat graag! Ik kan een tijdelijk rekeningnummer bij je abonnement vermelden, zodat je het abonnement daarna kunt toevoegen in je account. Je kunt het rekeningnummer daarna heel gemakkelijk zelf terug wijzigen naar het gewenste rekeningnummer via je MIjn Odido account: https://www.odido.nl/my/betalingsdetails

Kun je mij een privébericht sturen met je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer sturen? Graag ontvang ik ook in je bericht welk tijdelijk rekeningnummer ik bij je abonnement kan vermelden. Dan maak ik het gelijk voor je in orde! 

Ik zie je bericht graag tegemoet komen! 

Groetjes, 

Pharwin

Hallo @tmku, welkom op onze Community! Dit heeft op de één of andere manier te maken met dat je bij twee abonnementen hetzelfde rekeningnummer gebruikt en heeft te maken met een technisch issue vanuit onze kant. Ik kan dit voor je oplossen en doe dat graag! Ik kan een tijdelijk rekeningnummer bij je abonnement vermelden, zodat je het abonnement daarna kunt toevoegen in je account. Je kunt het rekeningnummer daarna heel gemakkelijk zelf terug wijzigen naar het gewenste rekeningnummer via je MIjn Odido account: https://www.odido.nl/my/betalingsdetails

Kun je mij een privébericht sturen met je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer sturen? Graag ontvang ik ook in je bericht welk tijdelijk rekeningnummer ik bij je abonnement kan vermelden. Dan maak ik het gelijk voor je in orde! 

Ik zie je bericht graag tegemoet komen! 

Groetjes, 

Pharwin

 

Dank Pharwin, het is gelukt

 

Kan je ook zien of er nog een ticket voor mij open staat ivm de korting maar op 6 maanden staat ipv 10 maanden? (Tweak deal)
en of daar al progressie in zit?

Reputatie 6
Badge +6

@tmku Geen dank en graag gedaan! Zelf ben ik van de mobiele sectie en op dat gebied kan ik je alleen verder helpen. Ik neem hier en daar alleen wat topics uit handen van mijn collega's van Internet + TV om te ondersteunen. Ik zet je vraag door naar één van mijn collega's en ze zullen zo snel mogelijk bij je terugkomen met meer duidelijkheid! 

 

@Jason van Odido @Teresa van Odido @Cheyenne van Odido @Demi van Odido zouden jullie hem hier meer informatie over kunnen geven? Alvast bedankt! 😁

Reageer