Beantwoord

Kan abonnement niet toevoegen aan de Mijn-omgeving

  • 22 September 2023
  • 6 reacties
  • 212 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Ik heb een (voormalig) T-mobile abonnement voor mijn mobiele nummer en vast-internet thuis.

Als ik inlog op de Mijn-omgeving en ik wil deze (bestaande) abonnementen toevoegen dan krijg ik na het invoeren van de bevestigingscode die per sms wordt verzonden de foutmelding “Er is een fout opgetreden. Probeer het later opnieuw.” Deze melding krijg ik ook na de geboortedatum-check en het invoeren van de bevestigingscode voor het Internet-abonnement dat op mijn huisadres loopt.

Deze problemen had ik ook al toen het nog geen Odido maar T-mobile was. Wellicht komt het omdat mijn account al jaren geleden is aangemaakt en ik in de tussentijd een (mobiel) abonnement heb gehad bij een andere provider?

icon

Beste antwoord door DanF72 26 September 2023, 13:28

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @DanF72, fijn dat je al een aantal stappen hebt uitgevoerd, dat helpt altijd om de oplossing te bereiken! Ik ben meteen in je dossier gedoken alleen zie ik dat het email adres dat je voor je abonnementen en ook voor dit Community account niet wordt gebruikt voor een Mijn Odido account. Graag wil ik je aanraden om ditzelfde email adres van je te gebruiken om een Mijn Odido account aan te maken. Dat kan hier: Mijn Odido account aanmaken. Vanwege je privacy wil ik het email adres niet noemen in dit openbare topic.

Ik verwacht dat je vervolgens een heel stuk verder komt! 🙂

Dag Cal, dank voor je reactie en tips.

Helaas kom ik ook hiermee niet verder. Als ik een account aanmaak met mijn e-mailadres op de link die je hebt vermeld, krijg ik een bevestigingscode welke ik vervolgens invul. Daarna krijg ik bijgaande melding waarin staat dat er al een Mijn Odido account actief is op dit adres:

 

Heb je meer tips/mogelijkheden?

Alvast dank.

Hoi @DanF72, fijn dat je al een aantal stappen hebt uitgevoerd, dat helpt altijd om de oplossing te bereiken! Ik ben meteen in je dossier gedoken alleen zie ik dat het email adres dat je voor je abonnementen en ook voor dit Community account niet wordt gebruikt voor een Mijn Odido account. Graag wil ik je aanraden om ditzelfde email adres van je te gebruiken om een Mijn Odido account aan te maken. Dat kan hier: Mijn Odido account aanmaken. Vanwege je privacy wil ik het email adres niet noemen in dit openbare topic.

Ik verwacht dat je vervolgens een heel stuk verder komt! 🙂

Zie bovenstaande...

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @DanF72, bedankt voor het uitproberen! Ditmaal heb ik via een omweg nog een oude koppeling met je eerder genoemde oude abonnement boven water weten te halen. Ik heb hiervoor je account verwijderd om de koppeling ongedaan te maken. Wil je graag nogmaals proberen om een account aan te maken via de link: Mijn Odido account aanmaken. Graag raad ik je aan om eerst het Thuis + TV abonnement aan te melden voordat je het mobiele abonnement aanmeldt.

Ik ben erg benieuwd, ik hoor het graag van je!

Hoi @DanF72, bedankt voor het uitproberen! Ditmaal heb ik via een omweg nog een oude koppeling met je eerder genoemde oude abonnement boven water weten te halen. Ik heb hiervoor je account verwijderd om de koppeling ongedaan te maken. Wil je graag nogmaals proberen om een account aan te maken via de link: Mijn Odido account aanmaken. Graag raad ik je aan om eerst het Thuis + TV abonnement aan te melden voordat je het mobiele abonnement aanmeldt.

Ik ben erg benieuwd, ik hoor het graag van je!

Dankjewel Cal; het is gelukt!

Ik heb een nieuw account aan kunnen maken en beide abonnementen hieraan toe kunnen voegen.

Mooie dag verder!

Reputatie 7
Badge +4

Super, heel graag gedaan @DanF72! Jij ook bedankt en veel plezier nog met je Mijn Odido account! 😁

Reageer