Goedemorgen,
zowel in de app als online kan ik de factuur van december niet downloaden. De link is lichtgrijs (niet actief) en laat zich niet openen/downloaden. Wie kan dit verhelpen?
Beste antwoord door SunBeech
Bekijk origineelGoedemorgen,
zowel in de app als online kan ik de factuur van december niet downloaden. De link is lichtgrijs (niet actief) en laat zich niet openen/downloaden. Wie kan dit verhelpen?
Beste antwoord door SunBeech
Bekijk origineelKlare taal
Ik verwacht dat je hiermee snel alle abonnementen in kan zien! 😃
Beste Cal
ik zou dan graag ook gekoppeld willen worden aan het thuis abbonement account !
Hoi
Als je wil kan je jouw mobiele account ook aan dat andere account koppelen. Geef het gerust aan als je nog vragen hebt, ik help je hier heel graag mee! 😃
Ik zou graag ook een factuur willen downloaden maar ik krijg mijn thuis account niet gekoppeld
Groetjes,
Pharwin
Hi
Groetjes,
Pharwn
Hoi
Hi
Groetjes,
Pharwn
Ik loop tegen exact hetzelfde probleem aan, maar dan voor T-Mobile Thuis-producten (Internet/TV). De december 2022-factuur is betaald, maar de downloadknop in My T-Mobile is uitgegrijsd/niet beschikbaar.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.