Beantwoord

Kan geen abonnement toevoegen aan mijn account

  • 24 November 2023
  • 5 reacties
  • 94 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb een Internet + TV abonnement bij Odido, en wil mijn mobiele abonnement eraan toevoegen. na het invullen van de 4-cijferige code, krijg ik een foutmelding “Er is iets misgegaan...”. Kan iemand mij hierbij helpen? Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door tvg88 27 November 2023, 14:03

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi tvg88, welkom op de Community! Tof dat je zowel een Internet + TV als een mobiel abonnement bij ons hebt. Controleer allereerst even of beide abonnementen op exact dezelfde gegevens staan (voorletters, achternaam, geboortedatum en adres). Anders kunnen ze niet gekoppeld worden. 

Staan ze op dezelfde gegevens? Stuur me dan een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN en je klantnummer van Thuis. Dan kijk ik graag met je mee! 😄

Hoi tvg88, welkom op de Community! Tof dat je zowel een Internet + TV als een mobiel abonnement bij ons hebt. Controleer allereerst even of beide abonnementen op exact dezelfde gegevens staan (voorletters, achternaam, geboortedatum en adres). Anders kunnen ze niet gekoppeld worden. 

Staan ze op dezelfde gegevens? Stuur me dan een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN en je klantnummer van Thuis. Dan kijk ik graag met je mee! 😄

 

Check, zojuist gedaan!

Ik had voorheen een t-mobile account mobiele telefonie. Inmiddels heb ik een abonnement ‘internet+tv’ van Odido. Nu wil ik deze toevoegen aan mijn account. Dat lukt niet, ik krijg de melding ‘teveel records’ gevonden. Hoe los ik dit op? 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Harriez, ik heb het gelijk voor je nagekeken en ik zie dat het oude mobiele abonnement nog gekoppeld stond aan jouw e-mailadres. Ik heb deze direct voor je verwijderd. Zou je opnieuw jouw account willen aanmaken en je abonnement hieraan willen koppelen? Ik heb het volste vertrouwen dat het nu goed gaat! 

Hi @Harriez, ik heb het gelijk voor je nagekeken en ik zie dat het oude mobiele abonnement nog gekoppeld stond aan jouw e-mailadres. Ik heb deze direct voor je verwijderd. Zou je opnieuw jouw account willen aanmaken en je abonnement hieraan willen koppelen? Ik heb het volste vertrouwen dat het nu goed gaat! 

Gelukt. Hartelijk bedankt!

Reageer