Beantwoord

Kan geen abonnement toevoegen in mijn Odido

  • 18 September 2023
  • 6 reacties
  • 232 Bekeken

Hallo, 

Ik kan geen abonnement toevoegen in mijn Odido. Na het doorlopen van alle stappen krijg ik een melding "te veel records".

Iemand van Odido die mijn kan helpen?

icon

Beste antwoord door dusklady 19 September 2023, 14:18

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @dusklady, welkom op onze Community!

Dat kan ik zeker. Deze melding komt namelijk doordat het rekeningnummer te vaak in ons systeem staat. Dit kunnen we oplossen door een tijdelijk ander rekeningnummer in te vullen, daarna kan jij je account koppelen en het rekeningnummer weer terug veranderen in Mijn Odido. Kun je mij een privébericht sturen met daarin een tijdelijk ander actief rekeningnummer? Dan zal ik die aan de achterkant voor je wijzigen. Alvast bedankt. 

Hey @dusklady, welkom op onze Community!

Dat kan ik zeker. Deze melding komt namelijk doordat het rekeningnummer te vaak in ons systeem staat. Dit kunnen we oplossen door een tijdelijk ander rekeningnummer in te vullen, daarna kan jij je account koppelen en het rekeningnummer weer terug veranderen in Mijn Odido. Kun je mij een privébericht sturen met daarin een tijdelijk ander actief rekeningnummer? Dan zal ik die aan de achterkant voor je wijzigen. Alvast bedankt. 

 

Het is gelukt! Alles werkt naar behoren. 

Dank je wel Tommie voor de snelle oplossing. 👍

Hallo, 

Ik kan ook geen abonnement toevoegen in mijn Odido. Kun je mij ook helpen aub.

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @tayram, ik ben er voor je en help je graag verder. Wat gaat er bij jou precies niet goed en waar loop je vast? Geef mij zoveel mogelijk informatie. Check trouwens eerst dit topic, waarin we uitleg geven over mogelijke problemen en hoe je deze kunt oplossen!


Er is een fout opgetreden, probeer later nog eens
 

Dit zie ik iedere keer nadat ik verificatie code ingevuld heb. 

Reputatie 6
Badge +2

@tayram Dank je wel voor je terugkoppeling, ik los dit graag voor je op! Wil je mij in een privébericht het 06-nummer waar het omgaat, je voorletters, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer sturen? Dan kijk ik gelijk met je mee!   

Reageer