Kan geen email aanmaken, wanneer wordt dat nu eens opgelost?

  • 11 July 2023
  • 18 reacties
  • 232 Bekeken

Reputatie 2

Ik ben sinds een week klant met glasvezel. Nu zou ik ook een aantal T-mobile emailadressen moeten kunnen aanmaken maar ik heb die optie niet op mijn account als ik inlog bij T-mobile.

Klantenservice gebeld paar dagen geleden. Lang verhaal kort, geloofde me niet. Moest ik password wijzigen en ging hij inloggen. En constateerde toen ook dat die optie er niet was, duh. En zou dat in orde maken. Maar het is nog steeds niet geregeld. 

Hoe kan ik er nu voor zorgen dat dit wel geregeld gaat worden? Want weer heel lang in de wacht te gaan staan en dan een service telefoontje van een halfuur vind ik vrij irritant voor een geavanceerde gebruiker die verder geen support nodig heeft.

 

Tommie van Odido 9 maanden geleden

Hi @MrMarcie, dat is inderdaad gek!

Als ik via mijn My T-Mobile kijk op jouw account krijg ik het wel te zien. Geen zorgen, zal ik een e-mailadres voor je aanmaken? Als het goed is krijg je dan sowieso de optie te zien. Als je wilt mag je mij een privébericht sturen hoe het e-mailadres mag heten. Ik zal dan een simpel wachtwoord voor je instellen en met je delen. Dit kun je altijd nog wijzigen! Just let me know!

Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @MrMarcie, dat is inderdaad gek!

Als ik via mijn My T-Mobile kijk op jouw account krijg ik het wel te zien. Geen zorgen, zal ik een e-mailadres voor je aanmaken? Als het goed is krijg je dan sowieso de optie te zien. Als je wilt mag je mij een privébericht sturen hoe het e-mailadres mag heten. Ik zal dan een simpel wachtwoord voor je instellen en met je delen. Dit kun je altijd nog wijzigen! Just let me know!

Reputatie 2

Hi @MrMarcie, dat is inderdaad gek!

Als ik via mijn My T-Mobile kijk op jouw account krijg ik het wel te zien. Geen zorgen, zal ik een e-mailadres voor je aanmaken? Als het goed is krijg je dan sowieso de optie te zien. Als je wilt mag je mij een privébericht sturen hoe het e-mailadres mag heten. Ik zal dan een simpel wachtwoord voor je instellen en met je delen. Dit kun je altijd nog wijzigen! Just let me know!

 

Dank je, maak er maar een aan Tommie ( XXXXXXX@ ), zien wat er dan gebeurd. Neem aan dat ik daarna nieuwe kan aanmaken en die oude dan kan wissen.

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @MrMarcie ,

Ben wel benieuwd of, als je via de site inlogt op je T-Mobile Thuis account de optie van mail instellingen wel krijgt. Want volgens mij probeer je het nu via de app, klopt dat?
Als het via inloggen op de site wel lukt, kan je proberen om de app compleet te verwijderen, telefoon opnieuw opstarten en de app helemaal opnieuw te installeren. Want zoals je aangeeft, zou het via de app ook moeten werken. Heb het net zelf even nagekeken.😉

Reputatie 7
Badge +9

Nou @MrMarcie, ik heb te vroeg gejuigd. Ik krijg namelijk wel de optie maar bij het aanmaken van het e-mailadres krijg ik een foutmelding. Daarna geprobeerd het e-mailadres via de achterkant aan te maken, daar heb ik ook de optie niet staan. Erg vreemd. Ik zag dat je contact hebt gehad met onze klantenservice, de desbetreffende collega heeft een e-mail gestuurd naar onze specialisten. Zij gaan voor je aan de slag en hopelijk komen we snel achter dit euvel!

Reputatie 2

Nou @MrMarcie, ik heb te vroeg gejuigd. Ik krijg namelijk wel de optie maar bij het aanmaken van het e-mailadres krijg ik een foutmelding. Daarna geprobeerd het e-mailadres via de achterkant aan te maken, daar heb ik ook de optie niet staan. Erg vreemd. Ik zag dat je contact hebt gehad met onze klantenservice, de desbetreffende collega heeft een e-mail gestuurd naar onze specialisten. Zij gaan voor je aan de slag en hopelijk komen we snel achter dit euvel!

Helaas,
Maar daar ging mijn vraag dus ook over. Aantal dagen geleden al beloofd dit, mag toch aannemen dat het niet zo moeilijk is. Wil er wel gebruik van maken want ik heb ze nodig voor wat zaken.

Reputatie 2

Hallo @MrMarcie ,

Ben wel benieuwd of, als je via de site inlogt op je T-Mobile Thuis account de optie van mail instellingen wel krijgt. Want volgens mij probeer je het nu via de app, klopt dat?
Als het via inloggen op de site wel lukt, kan je proberen om de app compleet te verwijderen, telefoon opnieuw opstarten en de app helemaal opnieuw te installeren. Want zoals je aangeeft, zou het via de app ook moeten werken. Heb het net zelf even nagekeken.😉

Via de app werkte het ook niet. Die had ik alweer van mijn telefoon gehaald want ik doe alles op een PC. Zit de hele dag achter mijn scherm en wil dat graag ook zo houden.

Reputatie 7
Badge +9

Nou @MrMarcie, ik heb te vroeg gejuigd. Ik krijg namelijk wel de optie maar bij het aanmaken van het e-mailadres krijg ik een foutmelding. Daarna geprobeerd het e-mailadres via de achterkant aan te maken, daar heb ik ook de optie niet staan. Erg vreemd. Ik zag dat je contact hebt gehad met onze klantenservice, de desbetreffende collega heeft een e-mail gestuurd naar onze specialisten. Zij gaan voor je aan de slag en hopelijk komen we snel achter dit euvel!

Helaas,
Maar daar ging mijn vraag dus ook over. Aantal dagen geleden al beloofd dit, mag toch aannemen dat het niet zo moeilijk is. Wil er wel gebruik van maken want ik heb ze nodig voor wat zaken.

 

@MrMarcie, als het niet zo moeilijk was had ik het al voor je geregeld! Het wachten is nu op de specialisten, ik kan veel doen maar die kunnen nog meer doen aan de achterkant dan ik. Wordt vervolgd...

Ik kan ook geen emailadres aanmaken en dat is buitengewoon hinderlijk.

Reputatie 2

Nou @MrMarcie, ik heb te vroeg gejuigd. Ik krijg namelijk wel de optie maar bij het aanmaken van het e-mailadres krijg ik een foutmelding. Daarna geprobeerd het e-mailadres via de achterkant aan te maken, daar heb ik ook de optie niet staan. Erg vreemd. Ik zag dat je contact hebt gehad met onze klantenservice, de desbetreffende collega heeft een e-mail gestuurd naar onze specialisten. Zij gaan voor je aan de slag en hopelijk komen we snel achter dit euvel!

Helaas,
Maar daar ging mijn vraag dus ook over. Aantal dagen geleden al beloofd dit, mag toch aannemen dat het niet zo moeilijk is. Wil er wel gebruik van maken want ik heb ze nodig voor wat zaken.

 

@MrMarcie, als het niet zo moeilijk was had ik het al voor je geregeld! Het wachten is nu op de specialisten, ik kan veel doen maar die kunnen nog meer doen aan de achterkant dan ik. Wordt vervolgd...

 

Maar ze weten ervan. Hoe lang moet dat duren?? Wacht nu al dagen. En als ik zo lees zijn er veel meer mensen die hier last van hebben. Aandachtspuntje. Die glasverbinding trouwens tot nu toe is werkelijk fantastisch.

Reputatie 7
Badge +9

@Fred1950 bedankt voor je reactie in dit topic. Ook jou klantnummer heb ik doorgezet naar de specialisten.

 

@MrMarcie op dit moment durf ik niet te zeggen hoe lang dit gaat duren. Ik hoop dat ze snel het euvel hebben kunnen opsporen, ik zie dit steeds vaker voorkomen! Wel ben ik blij om te horen dat je tevreden bent met onze glasvezelverbinding!

Reputatie 2

Het begint nu wel vervelend te worden. Wanneer wordt dat nu eens opgelost ?????????????????????????????????????????????????????????????

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @MrMarcie , vers van de pers: t-mobile stopt met email en per direct is aanmaken van nieuwe email adressen gestopt. Dit was waarschijnlijk op de achtergrond al in voorbereiding,  vandaar dat die optie al uit de mijn.t-mobile omgeving was gehaald.

Ze adviseren om een account aan te maken bij Gmail of outlook. In dat topic heb ik zelf ook nog een suggestie geplaatst. 

Reputatie 2

Hoi @MrMarcie , vers van de pers: t-mobile stopt met email en per direct is aanmaken van nieuwe email adressen gestopt. Dit was waarschijnlijk op de achtergrond al in voorbereiding,  vandaar dat die optie al uit de mijn.t-mobile omgeving was gehaald.

Ze adviseren om een account aan te maken bij Gmail of outlook. In dat topic heb ik zelf ook nog een suggestie geplaatst. 

Dus dat is dan contractbreuk van T-mobile. Zo hebben ze het aangeboden en ook een van de redenen om klant te worden.

Er slordig dit, en zelfs afgelopen week met bellen met de helpdesk, en op dit forum, is me dit beloofd.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @MrMarcie 

Als je dat topic even doorleest lees je dat je hierdoor je abonnement kosteloos kan opzeggen.

Reputatie 7
Badge +14

Concurrentie gevoelige veranderingen van de proposities worden pas gedeeld met medewerkers als het van kracht wordt. Ook zaken als wanneer en hoe duur nieuwe bundels worden, of IPV6 wordt ondersteund etc horen ze pas als het formeel wordt gecommuniceerd. Dit kun je klantenservice niet kwalijk nemen.  

Maar to be honnest,  een provider email werkt overstap belemmerend. Je verliest dit 6 maanden na overstap.  Dus raad ik het al heel lang af aan iedereen om dit te configureren. Iets onafhankelijks of zelfs persoonlijk is zoveel beter. Voor 2 euro per maand ben je volledig zelfvoorzienend en incl. eigen domeinnaam. Bijvoorbeeld  mr@marcie.nl (alleen is die domeinnaam al vergeven) 

Maar t-mobile snapt dat dit voor sommige mensen toch een dusdanig belangrijke wijziging is dat die nu kosteloos mogen opzeggen. 

Reputatie 2

Concurrentie gevoelige veranderingen van de proposities worden pas gedeeld met medewerkers als het van kracht wordt. Ook zaken als wanneer en hoe duur nieuwe bundels worden, of IPV6 wordt ondersteund etc horen ze pas als het formeel wordt gecommuniceerd. Dit kun je klantenservice niet kwalijk nemen.  

Maar to be honnest,  een provider email werkt overstap belemmerend. Je verliest dit 6 maanden na overstap.  Dus raad ik het al heel lang af aan iedereen om dit te configureren. Iets onafhankelijks of zelfs persoonlijk is zoveel beter. Voor 2 euro per maand ben je volledig zelfvoorzienend en incl. eigen domeinnaam. Bijvoorbeeld  mr@marcie.nl (alleen is die domeinnaam al vergeven) 

Maar t-mobile snapt dat dit voor sommige mensen toch een dusdanig belangrijke wijziging is dat die nu kosteloos mogen opzeggen. 

Dat ben ik helemaal met je eens, maar daar gaat het nu niet om. Ik heb mijn email heel goed en secure geregeld, o.a. onder mijn eigen naam, eigen bedrijfsnaam etc. Heb heel veel domeinnamen. Ik ben een geavanceerde gebruiker zullen we maar zeggen. Heb  mijn eigen VPSen en hele rits klanten met o.a. hosting, domeinnamen en email, inclusief support.

Maar ik heb een reden waarom ik het zo wil en het is ook niet superbelangrijk maar gaat om de belofte. Ik gebruik dat maar voor een paar zaken, o.a. voor T-mobile zelf, maar dat kan nu dus niet.

Als die glasverbinding dan maar goed overeind blijft dit jaar dan ben ik happy. Heb idee dat ie met enige regelmaat soms een seconde oid happert namelijk. Verder werkt het als een zonnetje.😀

Ik baal hier enorm van

eerst 8 maanden moeten wachten op mijn glazvezel internet.

dan een crappy installatie gehad door guidion monteur

en vervolgens lees ik hier dat ik geen email adressen kan aanmaken.

zonder ook maar enige waarschuwing of bericht van T-mobile

ik begin een beetje boel spijt te krijgen van me overstap

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @PREATORIAN ,

Je leest alles over de email aanpassingen in dit topic.

 

Reageer