Kan internet abonnement niet koppelen

  • 18 October 2023
  • 4 reacties
  • 36 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb een Odido account, maar krijg vanaf juli al telkens een foutmelding als ik mijn internetabonnement wil koppelen. Punt is dat het email adres waarmee ik mij abonnement aanvroeg komt te vervallen. Daar wordt de code heen gestuurd om het abonnement te koppelen. 

Ik heb de indruk dat het koppelen sowieso niet lukt. Maar als ik geen toegang tot de code meer heb, kan ik het waarschijnlijk helemaal vergeten. Telefonisch is de wachtrij zo lang, dat me gezegd werd een andere keer te bellen. Maar de tijd dringt, dus probeer ik het hier. Wie kan mij helpen ?

Tommie van Odido 6 maanden geleden

Hey @TonBus, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik help je hier graag mee, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dit lijkt op ABC12345. Als je deze niet kan vinden, wil je mij dan een privébericht sturen met daarin jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan kijk ik met je mee!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @TonBus, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik help je hier graag mee, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dit lijkt op ABC12345. Als je deze niet kan vinden, wil je mij dan een privébericht sturen met daarin jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan kijk ik met je mee!

Hey @TonBus, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik help je hier graag mee, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dit lijkt op ABC12345. Als je deze niet kan vinden, wil je mij dan een privébericht sturen met daarin jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan kijk ik met je mee!

Dank je, Tommie. Heb zojuist mijn klantnummer toegevoegd. Ja, ik vroeg mijn abonnement aan met een ander e-mail adres. Dat email-adres komt dus te vervallen.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @TonBus, ik heb het e-mailadres gewijzigd in het e-mailadres wat je ook voor de Community gebruikt. Daarnaast heb ik je abonnement ontkoppeld. Als je een nieuw account aanmaakt met je huidige e-mailadres moet je het abonnement kunnen koppelen! Kan je mij een terugkoppeling hiervan geven? 

Hey @TonBus, ik heb het e-mailadres gewijzigd in het e-mailadres wat je ook voor de Community gebruikt. Daarnaast heb ik je abonnement ontkoppeld. Als je een nieuw account aanmaakt met je huidige e-mailadres moet je het abonnement kunnen koppelen! Kan je mij een terugkoppeling hiervan geven? 

Dank je Tommie, het abonnement kon ik nu in één keer koppelen. Opgelost!

Reageer