Beantwoord

Kan Internet & TV abbonement niet koppelen aan mijn Odido account

  • 20 November 2023
  • 7 reacties
  • 175 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik kan nu alleen mijn Mobiel abonnement zien in mijn Odido account en niet mijn Internet & TV abonnement.

Ik kan mijn Internet & TV niet koppelen aan mijn account omdat “op het woonadres geen Internet & TV abonnement staat geregisteerd”. Dat kan kloppen omdat het woonadres van 3 jaar geleden is. Ik kan echter het woonadres niet veranderen; wat ik ook doe het woonadres blijft hetzelfde. Heb het 20+ keer geprobeerd de afgelopen jaren inclusief helpdesk gebeld een half jaar terug om het woonadres te wijzigen (zodat ik mijn internet & TV abonnement kan toevoegen) - helpdesk zei dat mijn adres gewijzigd zou worden maar niet dus.

Vreemd genoeg krijg ik via de email wel bericht dat de facturen voor Internet & TV klaar staan in Mijn Odido → helaas is dat dus niet het geval…...

Kan iemand mij hierbij helpen? Bijvoorbaat dank.

icon

Beste antwoord door Arjan- 22 November 2023, 14:03

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Arjan-, begrijp ik het goed dat het adres van het Internet & TV abonnement gewijzigd moet worden? Aangezien een Internet & TV abonnement aan het adres gekoppeld staat, kan je dit inderdaad niet zomaar wijzigen. In dat geval moet er een verhuizing aangevraagd worden, zodat het abonnement stopgezet kan worden op het oude adres en weer aangevraagd kan worden op het nieuwe adres. Dit kan je 

Gaat het om het adres van het mobiele abonnement dat gewijzigd moet worden, laat het me dan weten. Dit kan ik gelijk voor je in orde maken! 

Hi Nora,

Dank voor je reactie.

Nee, alleen het adres van het Mobiel abonnement staat niet goed. Dat kan ik echter niet wijzigen.

Pas na mn verhuizing rond 2020 heb ik Internet & TV aangeschaft. Ik had toen een account voor dit abonnement EN een account voor het Mobiel abonnement, op hetzelfde emailadres. Dat werkte prima. Totdat Tmobile de 2 accounts heeft samengevoegd en sindsdien kan ik alleen bij het Mobiel abonnement.

 

 

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Arjan- , dank je wel voor het laten weten! Ik heb jouw account bekeken op het e-mailadres dat bekend is bij ons op het internetabonnement. Hierop staat een Prepaid nummer gekoppeld met inderdaad een oud adres. Ik heb dit nu aan onze kant gewijzigd naar jouw huidige adres en zo te zien lukt het om jouw internetabonnement toe te voegen. Zou je dit opnieuw via Mijn Odido willen proberen? Je ontvangt dan ook een bevestigingscode per e-mail waarmee je het internetabonnement kunt toevoegen. Laat je me weten of het hierna is gelukt? 😁

Hi @Arjan- , dank je wel voor het laten weten! Ik heb jouw account bekeken op het e-mailadres dat bekend is bij ons op het internetabonnement. Hierop staat een Prepaid nummer gekoppeld met inderdaad een oud adres. Ik heb dit nu aan onze kant gewijzigd naar jouw huidige adres en zo te zien lukt het om jouw internetabonnement toe te voegen. Zou je dit opnieuw via Mijn Odido willen proberen? Je ontvangt dan ook een bevestigingscode per e-mail waarmee je het internetabonnement kunt toevoegen. Laat je me weten of het hierna is gelukt? 😁

 

Hi @Demi van Odido 

Ja, dit werkt. Adres staat nu goed en ik kan mijn Internet & TV abonnement inzien, inclusief de facturen.

Bedankt voor het regelen!!

Reputatie 7
Badge +8

@Arjan- Heel erg graag gedaan! 😁

Hallo, hier hetzelfde probleem. Mijn Odido abonnement TV, Glasvezel en vaste telefoon niet te koppelen aan mijn account. 😏

Graag een oplossing.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Trex, goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik help je graag verder, ik kan alleen geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dit lijkt op ABC12345 en kun je vinden bovenaan een factuur. Hij is ook in Mijn Odido te vinden, maar hier kom je nog niet in. Kan je mij een terugkoppeling geven als je het klantnummer hebt toegevoegd? Lukt het niet om deze te vinden? Dan kan je mij ook een privébericht sturen met daarin jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer. Dan kijk ik met je mee!

Reageer