Kan niet inloggen op My T-Mobile thuis

  • 13 April 2023
  • 6 reacties
  • 189 Bekeken

Ik kan helaas niet inloggen op My-Tmobile thuis, want er zijn geen gegevens bekend op het adres (knap, daar ik wel TV en internet heb en daar elke maand netjes een factuurtje van ontvang). Als ik het account probeer toe te voegen in My T-Mobile dan gaat dit helaas ook niet, want er is al een account bekend onder het ingevoerde e-mail adres (waar ik dus elke maand netjes het T-mobile thuis factuurtje op ontvang). 

Net een half uur met de klantenservice aan de telefoon gehangen, wachtwoord reset uitgevoerd (op beide mails die dan binnenkomen), geen soelaas. Klantenservice heeft het e-mail adres wederom opnieuw ingevoerd, geen soelaas. 

Ik weiger een nieuw e-mail adres aan te maken, dit moet gewoon gekoppeld kunnen worden.

Ik wil mijn facturen in kunnen zien, maar nog belangrijker, ik wil wijzigingen in mijn abbonement door kunnen voeren. 

Kortom: help! 

Tommie van Odido 7 maanden geleden

Hi @fappelsientje, goed dat je hiervoor weer aan de bel trekt.

Ik heb je abonnementen erbij gepakt en zag direct wat er aan de hand was. Je initialen en geboortedatum kwamen niet overheen, dit heb ik meteen voor je aangepast. Daarnaast heb ik je mobiele abonnement ontkoppeld. Als je nu inlogt in Mijn Odido dan zul je geen abonnementen zien staan. Deze dien je opnieuw te koppelen en als het goed is krijg je geen foutmeldingen meer en kun je eindelijk je gegevens inzien! Kan je mij een terugkoppeling geven of het gewerkt heeft? Alvast bedankt.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @fappelsientje, goed dat je hiervoor aan de bel trekt, ik kijk graag met je mee! Het lijkt erop dat je account inderdaad vrij hardnekkig is. Daarom heb ik je account verwijderd en een aantal aanpassingen gedaan aan je instellingen. Wil je een nieuw account aanmaken via deze link: account registreren. Als je vervolgens eerst je T-Mobile voor thuis abonnement toevoegt verwacht ik dat dit helemaal goedkomt.

Geef het gerust aan als er nog iets speelt, ik los dit graag voor je op!

ik ben "blij”dat ik niet de enige ben. ik heb precies hetzelfde probleem.

ik heb 4 mobiel abb en TV&internet. betaling altijd op tijd (auto incasso)

ik heb vandaag met de klanten service gebeld. helaas kan de vriendelijke dame mij ook niet helpen. mijn case wordt doorgestuurd naar de technische dienst. 

Hoi @fappelsientje, goed dat je hiervoor aan de bel trekt, ik kijk graag met je mee! Het lijkt erop dat je account inderdaad vrij hardnekkig is. Daarom heb ik je account verwijderd en een aantal aanpassingen gedaan aan je instellingen. Wil je een nieuw account aanmaken via deze link: account registreren. Als je vervolgens eerst je T-Mobile voor thuis abonnement toevoegt verwacht ik dat dit helemaal goedkomt.

Geef het gerust aan als er nog iets speelt, ik los dit graag voor je op!

 

Ik ben er eigenlijk zwaar op tegen dat ik een probleem die ‘op te lossen’ door een nieuw e-mail adres aan te maken, maar soit. Ik heb dit gedaan. Vervolgens inloggen en het abbonement toevoegen. 

En zie daar: met de door mij opgegeven geboortedatum zijn er geen gegevens bekend bij jullie. Ik ben nu dus echt in staat om de betalingen te storneren. Ik kan mijn gegevens niet inzien, mijn abbonement niet aanpassen, mijn gegevens van Odido TV niet opzoeken, helemaal niks.

Dat jullie een probleem hebben met een greote migratie (samenvoegen accounts) is niet mijn probleem. Maar jullie mken er wel mijn (en met mij vele anderen) problem van. Hoe kan het nu toch zijn dat dit nogsteeds niet opgelost is. Ik wil gewoon met 1 account inloggen om al mijn gegevens in te zien. Ik ben al jarenlang tevreden klant, maar dit is echt 1 grote sneue bedoeling…. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @fappelsientje, goed dat je hiervoor weer aan de bel trekt.

Ik heb je abonnementen erbij gepakt en zag direct wat er aan de hand was. Je initialen en geboortedatum kwamen niet overheen, dit heb ik meteen voor je aangepast. Daarnaast heb ik je mobiele abonnement ontkoppeld. Als je nu inlogt in Mijn Odido dan zul je geen abonnementen zien staan. Deze dien je opnieuw te koppelen en als het goed is krijg je geen foutmeldingen meer en kun je eindelijk je gegevens inzien! Kan je mij een terugkoppeling geven of het gewerkt heeft? Alvast bedankt.

Hi @fappelsientje, goed dat je hiervoor weer aan de bel trekt.

Ik heb je abonnementen erbij gepakt en zag direct wat er aan de hand was. Je initialen en geboortedatum kwamen niet overheen, dit heb ik meteen voor je aangepast. Daarnaast heb ik je mobiele abonnement ontkoppeld. Als je nu inlogt in Mijn Odido dan zul je geen abonnementen zien staan. Deze dien je opnieuw te koppelen en als het goed is krijg je geen foutmeldingen meer en kun je eindelijk je gegevens inzien! Kan je mij een terugkoppeling geven of het gewerkt heeft? Alvast bedankt.

Tommy,

Super bedankt voor je acties. Dit heeft ein-de-lijk het gewenste resulaat. Dit is weer de service die ik van jullie gewend ben. 

Heel erg bedankt!

Reputatie 7
Badge +9

@fappelsientje geen dank. Ik ben heel erg blij dat ik het voor je heb kunnen oplossen, ik wens je nog een fijne avond!

Reageer