kan niet streamen van de tv app naar me tv.

  • 18 October 2023
  • 5 reacties
  • 203 Bekeken

Goedemiddag.

 

ik kan niet met de Odido tv app naar me tv streamen. Ik heb het ook al geprobeerd met een ander toestel maar lukt ook niet. Met de app van Netflix heeft dit geen problemen. Als je in de app schakelt naar een ander kanaal zie je wel heel snel het stream pictogram komen maar gaat veel te snel weer weg.

 

vriendelijke groet 

Cal van Odido 6 maanden geleden

Hoi @negrebneets1, fijn dat je ook al een ander toestel hebt getest, top! Interessant vraagstuk dat je voorlegt. Beschikt jouw TV toevallig over een appstore waarmee je de Odido TV App zou kunnen installeren zodat je op deze manier TV kan kijken? Op welke manier probeer je te streamen naar de TV, via een Chromecast? Zijn de twee telefoons hetzelfde merk en model?

Ik ben benieuwd hoe de vork in de steel zit, ik denk graag met je mee! 🙂

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @negrebneets1, fijn dat je ook al een ander toestel hebt getest, top! Interessant vraagstuk dat je voorlegt. Beschikt jouw TV toevallig over een appstore waarmee je de Odido TV App zou kunnen installeren zodat je op deze manier TV kan kijken? Op welke manier probeer je te streamen naar de TV, via een Chromecast? Zijn de twee telefoons hetzelfde merk en model?

Ik ben benieuwd hoe de vork in de steel zit, ik denk graag met je mee! 🙂

Beide telefoons zijn een I-Phone. 
toestel kan ik helaas geen app plaatsen. 
het streamen gebeurt via een Google chromecast 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @negrebneets1, wat voor Google Chromecast heb je precies? Is het niet mogelijk om op je Chromecast de app te downloaden? 

Ik heb nu de T95H chromecast  de app staat er op maar is niet te openen. Krijg trouwens van meerdere mensen te horen dat er niet te streamen valt met jullie app. 

Reputatie 7
Badge +9

Bedankt voor je snelle reactie @negrebneets1. Dit is een tv kastje met ingebouwde Chromecast. Ben je wel met hetzelfde netwerk verbonden? Zou je de app op je telefoon kunnen verwijderen en opnieuw kunnen installeren? 

Reageer