kan ook nog steeds niet inloggen bij Mijn Odido

  • 17 September 2023
  • 2 reacties
  • 49 Bekeken

Goedemiddag,

Van T-Mobile kreeg ik bericht dat zij voortaan Odido heetten. Geen probleem, inloggen bleef hetzelfde. Niet bij mij. Mijn inloggegevens opvragen lukt niet. Nieuw wachtwoord instellen lukt lukt niet, evenmin nieuw account aanmaken. De link doet er 6 uur over. En zelfs per omgaande is deze ‘verlopen’.  De tweestapscode, die ik telkens ontvang, klopte 4 keer niet. Ik ben beetje radeloos. 

Ik was tv klant 8185124965 bij T-Mobile. 

Graag licht in de duisternis. Bij voorbaat dank. 

Kattenluikje (gesloten)

 

Tommie van Odido 7 maanden geleden

Hey @Kattenluikje, welkom op onze Community!

Ik help je hier graag mee. Ik ben direct gaan kijken maar ik zie dat je je abonnement gekoppeld hebt aan e.*****@***net.nl. Je zou hier gewoon op kunnen inloggen als het goed is. Het klopt dat er op dit moment issue's zijn met een nieuw wachtwoord aanvragen. We zijn druk bezig om dit op te lossen. Hoelang dit duurt weten we op dit moment nog niet.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Kattenluikje, welkom op onze Community!

Ik help je hier graag mee. Ik ben direct gaan kijken maar ik zie dat je je abonnement gekoppeld hebt aan e.*****@***net.nl. Je zou hier gewoon op kunnen inloggen als het goed is. Het klopt dat er op dit moment issue's zijn met een nieuw wachtwoord aanvragen. We zijn druk bezig om dit op te lossen. Hoelang dit duurt weten we op dit moment nog niet.

Hey @Kattenluikje, welkom op onze Community!

Ik help je hier graag mee. Ik ben direct gaan kijken maar ik zie dat je je abonnement gekoppeld hebt aan e.*****@***net.nl. Je zou hier gewoon op kunnen inloggen als het goed is. Het klopt dat er op dit moment issue's zijn met een nieuw wachtwoord aanvragen. We zijn druk bezig om dit op te lossen. Hoelang dit duurt weten we op dit moment nog niet.

Hey Tommie,

Bedankt voor je snelle re-actie; nu weet ik tenminste dat het niet geheel aan mijn (on)kunde lag. Ik wacht dus rustig af en wens jullie veel succes.  H.gr. 

Reageer