-
-
is een nieuwe Poster
-
3 reacties
Ik probeer al weken contact te krijgen met Odido. Zowel via de chat als de telefoon. Nu krijg ik een bericht dat er een boete wordt aangezegd voor het niet terugsturen van apparatuur.
Ronduit schandalig aangezien ik daar vragen over heb, maar ik die niet kan stellen aangezien jullie niet bereikbaar zijn.
Hoe gaan we dit oplossen? Want ik ben niet van plan een boete te betalen als ik vragen heb over jullie service maar ik jullie met geen mogelijkheid kan bereiken.
Welkom op onze Community! @Chatbotdrama
Allereerst mijn excuses dat je ons nog niet te pakken hebt gekregen. Goed dat je ons via deze weg benadert, ik help je graag verder!
Ik wil graag uitzoeken hoe het precies zit, maar op dit moment kan ik nog niet bij jouw gegevens in ons systeem. Wil je jouw Klantnummer, wat er uitziet als ABC12345, toevoegen aan je profiel op de Community? Geef je mij een seintje als je zo ver bent? Dan kijk ik gelijk met je mee!
Bekijk origineel