Klacht mbt afhandeling storing Odido thuis

  • 29 September 2023
  • 3 reacties
  • 92 Bekeken

Reputatie 1

Wellicht dat hier iemand hulp kan bieden, voordat ik alles aan de straatkant zet:

20 september blijkt mijn vaste verbinding dood. Melding gemaakt, Unlimited bundel gekregen en Guidion langs geweest. Monteur kon het probleem niet verhelpen, maakt melding dat de netwerkbeheerder aan zet is. Netjes bevestigd via email, binnen 5 werkdagen opgelost. 

25e zelf contact gezocht, vervelend maar nog even wachten.

​​​​​​27e zelf contact gezocht, want Unlimited bundel inmiddels verlopen. Op advies eind van de dag nog eens bellen als er geen reactie is. Eind van de dag Samir gesproken, snapt niet dat er niets is gedaan met de melding en plaatst er nog een naast. Afwachten…

28e mail dat KPN een afspraak gaat maken.

29e zelf contact gezocht, want geen reactie van KPN. Maakt u zich geen zorgen, afspraak wordt snel gemaakt dus zal snel opgelost zijn.

Zojuist gebeld door KPN. EERST VOLGENDE MOGELIJKHEID VOOR EEN AFSPRAAK: 12 oktober. 

Nog grappiger: op 9 september net voor een jaar bijgetekend. Nog nooit ergens zoveel spijt van gehad. 

Hoe verder? Als dit de nieuwe service van Odido is dan neem ik nog liever vandaag dan morgen afscheid. Bijna een maand zonder verbinding alsof het de normaalste zaak van de wereld is?

Cal van Odido 7 maanden geleden

Hoi @PepijnvL, logisch dat je dit graag anders had gezien, ikzelf ben ook verrast dat dit is gebeurd en dit is ook absoluut niet onze bedoeling! Het liefst zag ik je meteen al van internet genieten. Heel graag had ik hierin extra voor je betekent, alleen is het lastige dat wij afhankelijk zijn van de beschikbaarheid van de monteurs van de netwerkbeheerder KPN NetwerkNL. Wél zie ik dat ze het juiste team aansturen en daarom verwacht ik dat ze daadkrachtig en adequaat aan de slag kunnen om dit op 12 oktober voor je op te lossen.

Ik heb er vertrouwen in dat dit de oplossing voor je is, ik zie je graag weer helemaal online zijn!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @PepijnvL, ik begrijp je reactie volledig! Ik zou het super graag voor je willen vervroegen, maar ik ben op dit moment afhankelijk van KPN. Ik had het 't liefst anders gezien en dit is iets wat we intern mee willen nemen. Het is niet fijn om zo lang te moeten wachten, hier kunnen wij van leren. Ik snap natuurlijk dat je het liever gisteren dan vandaag opgelost zou hebben, maar dit is simpelweg geen optie. Weet dat we jouw voorbeeld meteen intern meenemen, want dit is niet hoe we het voor ons zien. Voor nu dank ik je oprecht voor al je geduld en wens ik je toch een mooie dag! Groetjes, Ishana

Reputatie 1

Hi @Ishana van Odido, dank voor je reactie. Wat mij vooral steekt is dat ik in dit geval steeds zelf actie heb moeten ondernemen. Op de 27e hoor ik van je collega dat het erop lijkt dat er niets is gedaan met de melding van de Guidion-monteur, dat had een week tijd gescheeld.

Ik denk niet dat dit de juiste manier is om met een klant om te gaan die al een aantal jaren meedraait en net een jaar heeft bijgetekend. Voor nu benieuwd wat er de 12e gaat gebeuren: een oplossing of weer veder naar achteren schuiven.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @PepijnvL, logisch dat je dit graag anders had gezien, ikzelf ben ook verrast dat dit is gebeurd en dit is ook absoluut niet onze bedoeling! Het liefst zag ik je meteen al van internet genieten. Heel graag had ik hierin extra voor je betekent, alleen is het lastige dat wij afhankelijk zijn van de beschikbaarheid van de monteurs van de netwerkbeheerder KPN NetwerkNL. Wél zie ik dat ze het juiste team aansturen en daarom verwacht ik dat ze daadkrachtig en adequaat aan de slag kunnen om dit op 12 oktober voor je op te lossen.

Ik heb er vertrouwen in dat dit de oplossing voor je is, ik zie je graag weer helemaal online zijn!

Reageer