Beantwoord

Klantenservice niet bereikbaar (Mijn Odido e-mail Thuis)

  • 4 January 2024
  • 5 reacties
  • 47 Bekeken

Ik kan helaas de klantenservice niet bereiken omdat het te druk is en wordt je er gewoon uitgegooid.

Zou graag hulp hebben om in mijn account te komen. Het mailadres wat bekend is bestaat niet meer.

Groet,

Haico

icon

Beste antwoord door Cristien 4 January 2024, 16:46

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @hgevers Welkom, 

Die hulp kan je hier ook krijgen. De moderators reageren op volgorde van binnenkomst topic en soms sneller! 😀

Wil je vast je klantnummer in het privé deel van je forum account zetten. 
MVG.

Reputatie 7
Badge +9

Hi Haico, welkom op de Community! Niet leuk dat het te druk is bij de klantenservice. We helpen je hier graag verder. Ik zie in je account een klantnummer van Thuis, en op je e-mailadres kan ik geen mobiel abonnement vinden. Gaat het in dit geval om een internet-abonnement (Thuis)? Dan zet ik je topic direct door naar de juiste subcategorie en dan helpen mijn collega's je z.s.m. verder! 😄

Hoi Marciano,

Ik heb inderdaad een internet abonnement Thuis.

Hoi @CrisTien ,

Die staat erin.

 

Reputatie 6
Badge +2

Super dank je wel, ik heb jouw abonnement gevonden! 😀 @hgevers Wil je mij in een privébericht jouw nieuwe e-mail adres sturen? Daarnaast ontvang ik ook graag jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je bankrekeningnummer. Dan is de verificatie compleet en pas ik het direct voor je aan!

Reageer