klantenvoordeel

  • 9 January 2024
  • 3 reacties
  • 53 Bekeken

Hallo .

Ik heb vandaag glasvezel 2g aangevraagd en de prijs was 55 euro met klantenvoordeel  ,maar nu heb ik een mail gehad  en daar staat in dat glasvezel 2g 60 euro kost  en mijn klanten voordeel is weg . Klopt dit?

 

Mvg .

Richard Basten

Cheyenne van Odido 3 maanden geleden

Hi @Basten, dat snap ik! De bestelling van 2Gbps staat op dit moment op pauze. Er zit een vertraging in deze oplevering op dit specifieke netwerk en hopen dit in de loop van deze maand op te lossen. Dit zal zich uit zichzelf herstellen, je krijgt snel bericht van ons met meer informatie over je nieuwe snelheid en installatie. Super bedankt voor je geduld! 🤗

P.S Dat je Klantvoordeel misloopt is niet fijn. Deze gemiste kosten vergoeden we achteraf voor je!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Allereerst welkom op onze Community! 😀 @Basten 

Super leuk dat je voor 2GB hebt gekozen. Geen zorgen! Dit komt doordat het pakket is gewijzigd en dit nog niet op afgerond staat in het systeem. Zodra de bestelling doorloopt, wordt het Klantvoordeel weer geactiveerd. Je hebt hier natuurlijk gewoon recht op!

Hoi Teresa.

Bedankt voor de terug koppeling.

Maar heb nog een ander vraagje? weet jij hoelang  het duurt voor dat mijn nieuwe internet van 2Gig  werkt ,omdat ik dit vraag is in de aanvraag stond ik een nieuwe modem krijg maar die heb ik al een tijdje.

 

Mvg 

Richard Basten

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Basten, dat snap ik! De bestelling van 2Gbps staat op dit moment op pauze. Er zit een vertraging in deze oplevering op dit specifieke netwerk en hopen dit in de loop van deze maand op te lossen. Dit zal zich uit zichzelf herstellen, je krijgt snel bericht van ons met meer informatie over je nieuwe snelheid en installatie. Super bedankt voor je geduld! 🤗

P.S Dat je Klantvoordeel misloopt is niet fijn. Deze gemiste kosten vergoeden we achteraf voor je!

Reageer