Beantwoord

Klantvoordeel

  • 22 December 2022
  • 3 reacties
  • 48 Bekeken

Ik ben vanaf oktober klant bij t-mobile thuis en heb een mobiel abonnement bij Tele 2. Sindsdien probeer ik het klantvoordeel te activeren. Maar elke keer krijg ik de melding dat er iets fout is gegaan. Nou heb ik in november telefonisch contact gehad en dit zou geregeld worden voor mij en ik zou het vanzelf zien binnen 2 weken in mijn account en oktober en november klantvoordeel zou dan van mijn maandbedrag in december er af gaan. Maar nog steeds heb ik niks vernomen en het lukt mij ook nog steeds niet in de app. Wat irritant is dit. Chatten lukt niet en bellen lost blijkbaar ook niks op. Ik snap niet dat dit niet gewoon makkelijk kan zijn... ik hoop dat iemand mij via dit kan helpen...

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 23 December 2022, 14:34

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Wesleybnk, bedankt voor dit topic! Ik kan me goed voorstellen dat je wilt weten hoe het ervoor staat. Ik zie inderdaad dat er op 14 november een onderzoek is gestart bij de desbetreffende afdeling. Ik zie dat dit onderzoek nog loopt. Het spijt me dat al een poos aan het wachten bent op deze korting, toch moet ik je nog om wat geduld vragen. Ik zal wel aan de achterkant kijken of ik iets kan doen wat voor versnelling zal zorgen. Mocht ik meer weten, dan laat ik dat jou weten!

Hier het zelfde probleem sinds november. Krijg steeds te horen dat ik nog even geduld moet hebben. Hopeloos die klantenservice. En omdat het bij thuis niet gereld wordt krijg ik dus ook geen extra's bij mijn mobiele abonnement 😢 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Tasro, top dat je hier een reactie over post, dit moet snel rechtgezet worden! Het probleem ligt inmiddels bij onze IT afdeling en wij hopen dit snel voor je te verhelpen. Wij zullen ook zeker je misgelopen klantvoordeel vergoeden.

Ik kan niet standaard extra data voor je toevoegen, alleen tijdelijk. Zo te zien zit je de huidige periode nog erg goed en ruim met je data. Mocht je richting het eind van de maand merken dat je meer nodig hebt of dat er een dag komt dat je het veel kan gebruiken, stuur mij dan gerust een berichtje en ik help je er heel graag mee. 😃

Reageer