Beantwoord

Klantvoordeel met BEN abonnement

  • 5 January 2024
  • 1 reactie
  • 63 Bekeken

Reputatie 1

Ik probeerde vandaag een mobiel nr van Ben (met abonnement) toe te voegen, maar het systeem zegt (onterecht) het nummer niet te herkennen op mijn adres. Omgekeerd in de “Ik Ben” omgeving wordt het klantvoordeel wel toegevoegd. Er zijn 2 mobiele abonnementen op dit adres (1x Odido en 1x Ben). Hoe kan ik dit aanpassen en gebruik maken van de extra voordelen?

Peter 

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 8 January 2024, 12:56

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi Fox, gaaf dat je mobiele abonnementen bij ons en bij Ben hebt! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat je ook een internet (thuis) abonnement bij ons hebt. Dat is mooi, dan kom je inderdaad in aanmerking voor Klantvoordeel. In het systeem stonden je voorletters als X.X.X.X.X. Geen zorgen, we hebben dit direct voor je aangepast, zodat deze goed staan en overeenkomen met je mobiele abonnement van Ben. In het systeem staat Klantvoordeel wel al geactiveerd, dus dat is mooi! Probeer je je Ben abonnement toe te voegen in Mijn Odido? Dit kan namelijk niet. Beide abonnementen kan je alleen apart inzien Ben in de Ik Ben-omgeving en je internet-abonnement in Mijn Odido.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar! 😄

Reageer