Beantwoord

Klantvoordeel thuis na vernieuwen mobiel abonnement

  • 16 March 2022
  • 3 reacties
  • 162 Bekeken

Beste,

Ik heb een t-mobile unlimited data & bellen voor ongeveer 25 euro per maand en een t-mobile thuis internet voor ongeveer 25 euro per maand. Ik maak dus gebruik van de verouderde voorwaarden waarbij ik voor 25 euro de hoogste glasvezel internetsnelheid heb. Kan ik nog steeds gebruik maken van deze verouderde voorwaarden voor T-Mobile thuis als ik mijn mobiel abonnement vernieuw (Dus bestaand mobiel abonnement komt dan te vervallen en er komt een nieuw mobiel abonnement met weer unlimited data & bellen)?

icon

Beste antwoord door Waqqas 16 March 2022, 14:51

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @muhammed42 

Dit is het antwoord van een moderator :

Aanpassingen aan de mobiel kant staan los van het nieuwe portfolio van thuis. Je blijft het huidige klantvoordeel houden en met een Unlimited abonnement, betaal je dan ook nog steeds € 25 per maand (excl toestelkosten) ook na verlenging mobiel. 

@Waqqas bedankt voor je antwoord. Je laatste zin begrijp ik niet helemaal. Ik wil namelijk dat mijn thuis abonnement hetzelfde blijft. Bedoelde je dit te zeggen misschien? "Voor thuis veranderd er niks zolang je niks aan je thuis abonnement veranderd."

Reputatie 7
Badge +15

@muhammed42

De laatste zin kan je vergeten/weglaten 😅.

Alleen als je iets aan je thuis abonnement verandert zoals verlengen of snelheid wijzigen dan verandert ook het klantvoordeel.